مجتمع تجاری تفریحی بام لند ، منطقه 22 تهران

دسترسی سریع

بام لند اگرچه در اصل مرکز خریدی لوکس و تفریحی است اما زیبایی‌های منحصربه‌فردی هم دارد که آن را به چیزی بیش از جایی برای وقت‌گذرانی یا خرید و خوردن تبدیل می‌کند.
بام لند در کنار دریاچه چیتگر، چشم‌انداز زیبایی را ایجاد کرده که می‌تواند فرد را یاد سواحل آبی و زیبای استانبول یا مرکز خرید جمیرا در دبی بیندازد. بام لند جای دوری نیست، احتیاجی نیست تا هواپیما سوار شوید و راه دیار غربت را پیش بگیرید. کافی است سوار خودروی شخصی خود شوید، یا از طریق مترو و اتوبوس خود را به ضلع شرقی دریاچه چیتگر برسانید و بعد بروید در فضای زیبا و دلنشین آن بگردید و از فضای مطبوع، شیک و از همه مهم‌تر آزاد آن استفاده کنید.
بام لند تهران اولین مرکز خرید خطی ایران با ۱۲ ویلای مستقل دوطبقه است که بخشی از رواق‌های و واحدهای گردشگری آن به یکدیگر پیوند می‌خورند و فضای بام این رواق‌ها خود تشکیل‌دهنده تراس‌هایی برای طبقات بالای رستوران‌ها هستند که منظره زیبا و چشم‌نواز دریاچه و پارک جنگی چیتگر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
این مجموعه، روی‌هم رفته از ۴۷ واحد تشکیل شده که علاوه بر دو طبقه بالایی، طبقه زیرینی هم دارد که شامل برندهای تجاری معتبر ایرانی همچون مانتو عاج، کیا گالری، ریما گالری و برندهای خارجی همچون ال‌سی وایکیکی، جین‌وست، بنتون، مانگو، یو اس پولو، اسکچرز، آدیداس، ریباک، او وی اس، سواچ، سوارسکی و … است. این برندها شامل موارد مختلفی ازجمله پوشاک، زیورآلات و اسباب‌بازی تا نمایشگاه خودرو و موتور هستند.
فروشگاه‌های مختلف بام لند از این قرارند:

آدولفو دومینگز Adolfo Dominguez: (طبقه زیر همکف)

آنتونی موراتو  Antony Morato: (طبقه همکف)

اسکچرز Skechers: (طبقه زیر همکف)

او وی اس  O V S: (طبقه همکف)

آل سی وایکیک  LC Waikiki: (طبقه زیر همکف)

بنتون United Colors Of Bentton: (طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده‌روی باز است.)

مانگو  Mango: (طبقه‌های همکف و زیر همکف، در آن رو به مسیر پیاده‌روی باز است.)

جین وست  Jeans West: (طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده‌روی باز است)

کیا گالری  Kia Gallery: (طبقه زیر همکف)

سوارسکی  Swarovski: (طبقه زیر همکف)

سواچ  Swatch: (طبقه همکف)

ریما گالری: طبقه همکف

ریباک  Reebok: (طبقه زیر همکف، در آن رو به مسیر پیاده‌روی باز است)

آدیداس Adidas:  (طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده‌روی باز است)

سام لند Sam land: (طبقه همکف، درزمینه لوازم الکترونیکی و تکنولوژی)

تاتی Tati Paris: (طبقه زیر همکف، در زمینه لوازم خانگی)
رستوران های بام لند تهران

رستوران‌های بام لند شامل انواع رستوران‌های شیک و اصیل ایرانی همچون چلوکباب رفتاری، رستوران ایرانی چراغان، رستوران ایرانی سماک و همچنین رستوران‌های عربی همچون زاهد العراقی، کوبابا و رستوران هندی روتی است سایر رستوران‌های این مرکز شامل رستوران‌ها ترکی و ایتالیایی در زیر می‌آیند:

باب البحر، باروژ، برگر فکتوری، بی کباب، ته‌دیگ، تومو، جوگریل، دروازه طهرون، دونر لکوم، رولینجا

رومانا پلاس، سالادبار ورف، مم‌مد استیک هاوس، نایابارا، چیناباکس، چیکن فکتوری و البته کشتی رستوران رویال که یک رستوران ممتاز در این منطقه است.

کشتی رستوران رویال لانژ

این روزها کشتی رستوران رویال لانژ در بخش شرقی بام لند و در کنار مرکز خرید آن محل مراجعه مستمر گردشگران داخلی و بین المللی شده است. کشتی تفریحی بام لند علاوه بر امکانات پذیرایی و کافه رستوران جهت برگزاری جشن‌ها و ملاقات‌های خصوصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکانات کشتی تفریحی رویال لانژ به‌گونه‌ای است که افرادی که نیاز به فضایی برای پذیرایی از ۴۰ تا ۵۰ مهمان دارند می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند و در عین حال هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ این کشتی دور دریاچه گشتی مفرح خواهد داشت.
کلوپ ماهی‌گیری

کسانی که دارای سابقه ماهیگیری باشند، می‌دانند که ماهی‌گیری بسیار لذت‌بخش و مفرح است. بسیاری ماهی‌گیری را تسکینی می‌دانند که خستگی‌ها و اضطراب‌های انسان شهرنشین امروزی را از او دور می‌کند. دریاچه چیتگر مملو از ماهی‌های مختلف است. کلوپ ماهیگیری تهران با استفاده از فضای منحصر به فرد دریاچه چیتگر، امکانات بی‌نظیری را برای ماهی‌گیری در تهران به وجود آورد است.

وی آر لند مجموعه تفریحی بام لند تهران یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز آن محسوب می‌شود که جلوه متفاوتی به این مجتمع تفریحی-تجاری داده است. این بخش درست در محوطه بام لند قرار گرفته و با استفاده از عینک‌های دیجیتال شما را به دنیایی عجیب و متفاوت پرتاب می‌کند.
دریاچه چیتگر در دو بخش امکان قایق سواری در دریاچه را دارد که یکی از اسکله‌های آن در سمت راست بام لند قرار گرفته است. قایق‌های پدالی و قایق‌های موتوری در این قسمت به شما خدمات رسانی می‌کنند. در سمت راست این دریاچه اسکله‌ای وجود دارد که در آن  قایق‌های پدالی و قایق‌های موتوری در اختیار شما قرار می‌دهد.
شهربازی بام لند و ساحل سنگی

در انتهای مرکز خرید بام لند و در سمت راست شهربازی دریاچه چیتگر قراردارد که با بازی‌هایی مانند چرخ و فلک، ماشین برقی یا کوبنده و….. دوست‌داران تفریح و خوش گذرانی را به سمت خود جلب می‌کند. بعد از عبور از شهربازی به ساحل سنگی دریاچه می‌رسیم که بدون وجود نرده‌های که در قسمت‌های دیگر دریاچه وجود دارد می‌توانید از کنار دریاچه بودن لذت ببرید و استراحت کنید.

مشاورین املاک برلیان ، تجربه یک پیش خرید پرسود در منطقه22 تهران

فایل های ویژه
در این دسته بندی پستی یافت نشد.
مقالات
در این دسته بندی پستی یافت نشد.
به این مطلب امتیاز دهید
خانهواتساپپیامکتماس