معرفی دهکده المپیک

دسترسی سریع

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دهکده المپیک

یکی از محله های غرب تهران ودر شمال شرق ،شرق شهرک راه آهن قرار دارد.

تاریخچه ؛
دهکده المپیک در سال ۱۳۴۸ به دلیل برگزاری بازی های آسیایی ۱۹۴۷ برای اقامت ورزشکاران به نام المیپیک نام گرفت که قبلا جز منطقه ۵ ولی با تقسیمات منطقه ای جدید به منطقه ۲۲پیوست.
امروزه :
ساختمان های ساخته شده این محل به کارکنان اداره تربیت بدنی واگذار شده آنها با توجه به قدمت ۴۰یاله دارای زیرساخت و بافت قدیمی زیبا می‌باشد.
موقعیت و اب هوا:
دهکده المیپیک با توجه به موقعیت دنج و آرام از ارامش خاص برخوردار است و به علت مجاورت یا رودخانه کن و پارک جوانمردان دارای اب هوای بسیا عالی می‌باشد که موجب شده ورزشکاران و کارکنان از امکانات تفریحی آموزشی و ورزشی فوق العاده بهره ببرند.
دسترسی:
در این محل اتوبان ازادگان،اتوبان حکیم،اتوبان همت وایستگاه اتوبوس و تاکسیرانی و ایستگاه مترو در ضلع جنوبی ورزشگاه ازادی قرار دارد.
امکانات ویژه:
سینما:
دهکده المپیک یکی از معدود محل هایی است که دارای سینماست در نتیجه ساکنین این محل نیازی به خارج شدن از آنجا برای اوقات فراغت ندارند.

پارک فرهنگ و ساحل دهکده المپیک:
در این دهکده دو پارک به نام ساحل و فرهنگ که رودخانه کن از بغل این پارک رد میشود لازم به ذکر است تمام مراکز از جمله درمانگاه بانک سینما ‌خرید در آنجا دیده میشود.
دانشگاه علامئه طباطبایی:
در این محل یکی از پراوازه ترین و بهترین دانشگاه کشور که دارای دانشکده علوم تربیت و علوم ارتباطات قرار دارد.
مراکز مهم:
بانک ملی
بانک تجارت
بانک پاسارگاد
ایستگاه آتشنشانی
ایستگاه پلیس

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”instagram” shape=”round” color=”danger” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fab fa-instagram” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Finstagram.com%2FMaskan.berlian”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”whatsapp” shape=”round” color=”success” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwa.me%2F989121967794″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”telegram” shape=”round” color=”primary” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fab fa-telegram” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2Fberlian_realestate”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید
خانهواتساپپیامکتماس