شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام

تعاونی مسکن ابنیه آکام

در این مقاله می‌خواهیم درباره تعاونی مسکن ابنیه آکام مطالبی را بیان کنیم. این تعاونی در منطقه ۲۲ تهران اقدام به ساخت برج‌های زیادی کرده است و از جمله تعاونی‌های با سابقه بالا در زمینه ساخت و ساز در این منطقه است. این تعاونی به استحکام سازه‌ها بسیار اهمیت می‌دهد و به همین دلیل سازه‌هایی بسیار مستحکم می‌سازد. اگر شما هم دوست دارید با این تعاونی‌ها و پروژه‌های آن بیشتر آشنا شوید با ما همراه شوید.

سوابق شرکت عمرانی تعاونی مسکن ابنیه آکام

این تعاونی با داشتن مهندسان و مدیران با تجربه پروژه‌های زیادی را انجام داده است. اولین پروژه‌ای که این شرکت انجام داد مانیا نام داشت که در منطقه نمک آبرود اجرا شد. تعاونی مسکن ابنیه آکام از خوش‌نام ترین شرکت‌‌های عمرانی در زمینه ساخت و ساز محسوب می‌شود که این موضوع می‌تواند نکته‌ای مثبت برای سرمایه‌گذاران و خریداران شود.

پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت ابنیه آکام

این تعاونی به ساخت برج‌های زیادی در منطقه ۲۲ پرداخته است که از این میان می‌توان به پروژه نارنجستان اشاره کرد. پروژه نارنجستان در مهر ماه سال ۱۳۹۷ شروع شده است و در حال حاضر این تعاونی به عنوان یکی از تعاونی‌های سازنده و موفق در منطقه ۲۲ شناخته شده‌اند.

رضایت خریداران واحدهای ساخته شده توسط تعاونی ابنیه آکام نشان از حرفه‌ای بودن این شرکت مهندسی دارد. برج‌های ساخته شده توسط این تعاونی شامل نارنجستان ۱، ۲، ۳ و ۴ است. پروژه‌های نارنجستان دارای واحدهای مسکونی در متراژهای مختلف است و همچنین برج های ساخته شده توسط تعاونی دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است. این امکانات می‌تواند نیازهای اولیه ساکنین را تا حد زیادی برآورده کند.

ویژگی‌ها و امکانات شرکت تعاونی مسکن ابنیه آکام

ساختمان‌های ساخته شده توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام با در نظر گرفتن تمام نکات فنی لازم ساخته شده است.  ساختمان‌های ساخته شده توسط این تعاونی همگی از نور کافی برخوردار هستند. همچنین مهندسان مستقر در این شرکت به دسترسی‌های این برج‌ها توجه کافی داشته‌اند. این برج‌ها در نزدیکی‌ اتوبان شهید خرازی- غرب، همت-غرب و حکیم قرار دارند و به همین دلیل ساکنان این برج‌ها به راحتی می‌توانند به مرکز شهر تهران بیایند.

قرار گیری در نزدیکی دریاچه زیبای چیتگر و رشته‌ کوه‌های البرز علاوه بر آب و هوای خوب منظره و ویوی بسیار زیبایی را هم برای ساکنان این برج‌ها به ارمغان می‌آورد.

شعار تعاونی ابنیه آکام

وقتی این شرکت پا به عرصه ساخت و ساز نهاد و در این بازار شروع به کار کرد شعاری داشت که عبارت است از (ما می‌سازیم آنگونه که دوام داشته باشد). مدیر این تعاونی دارای سابقه کاری بسیار قوی در زمینه ساخت و ساز و به طور ویژه ساخت برج‌های ۳۰ طبقه و بیشتر را در پرونده کاری‌اش دارد.

کلام آخر

شرکت تعاونی مسکن ابنیه آکام یکی از شرکت‌های مهندسی بسیار موفق در زمینه ساخت و ساز است که چند سالی است به طور تخصصی در منطقه ۲۲ شهر تهران مشغول به ساخت برج‌های لوکس و با امکانات زیاد است. این شرکت امکانات زیادی را برای برج‌های مسکونی در نظر گرفته است که شامل مواردی چون لابی مجلل، لابی من ۲۴ ساعته، سیستم اعلان و اصفای حریق، گرمایش و سرمایش مرکزی، آسانسورهای نفربر و باربر، سالن اجتماعات و … است. این موارد باعث شده است که ساکنین از اقامت در این برج‌ها بسیار راضی و خشنود شوند.

5/5 - (5 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس