پروژه های تعاونی ساز منطقه 22

پروژه های تعاونی ساز منطقه 22

در چند سال اخیر قیمت مسکن به شدت افزایش یافته است و از این رو خرید ملک به کاری سخت تبدیل شده است. اما پروژه‌های زیادی به صورت تعاونی ساز تعریف شده‌اند که شرایط خرید راحت‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کنند. یکی از این موارد پروژه های تعاونی ساز منطقه 22 است که یا ساخته شده‌اند و یا در حال ساخت هستند. اگر شما هم دوست دارید با این پروژه‌ها بیشتر آشنا شوید و از شرایط آن‌ها مطلع گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

تفاوت پروژه‌های تعاونی ساز در چیست؟

چیزی که باعث تفاوت در پروژه های تعاونی ساز منطقه 22 می‌شود شامل مواردی مانند مالکیت زمین، مدیریت پروژه و تامین سرمایه است. برخی از تعاونی‌ها به مشتریان خود وام می‌دهند تا بتوانند به صورت نقد و اقساط ملک مورد نظر خود را خریداری نمایند. بعضی از تعاونی‌ها نیز مدیریت متفاوتی دارند و وامی به مشتریان خود نمی‌دهند.

کدام پروژه‌های تعاونی ساز مناسب هستند؟

  • پروژ‌های تعاونی سازی که تحت نظر سپاه یا ارتش کار می‌کنند روند ساخت سریعی دارند.
  • اگر هم کارفرما و هم پیمان کار دولتی هستند بهتر است تعاونی دیگری را انتخاب کنید. زیرا روند ساخت سازه در این تعاونی‌ها کمی کند است.
  • برای ارزیابی تعاونی‌ها بهتر است به پروژه‌هایی که تحویل داده شده است توجه کنید و ملاک ارزیابی خود را روی مواردی که در مرحله اسکلت یا گودبرداری هستند معطوف نکنید.
  • وقتی پروژه‌ای دولتی است اما پیمان‌کار آن پروژه شرکت خصوصی است می‌توانید امیدوار شوید که پروژه به سرعت انجام می‌شود و از کیفیت مناسبی هم برخوردار است. البته نه در همه پروژه ها !

اعتبار پروژه های تعاونی ساز منطقه 22 به چه عواملی بستگی دارد؟

وقتی شما می‌خواهید از طریق یک تعاونی اقدام به خرید ملکی نمایید در ابتدا باید در مورد اعتبار آن تعاونی اطلاعاتی را به دست آورید. چون در زمان پیش فروش ساختمان آماده نیست و شما تجسمی از سازه نخواهید داشت. در نتیجه در مورد نقشه، زمان ساخت، متریال به کار رفته در ساخت ساختمان، چگونگی پی‌ریزی ساختمان و موارد اینچنینی اطلاعاتی در دست ندارید. از این رو اعتبار پروژه های تعاونی ساز منطقه 22 را باید کاملا مورد بررسی قرار دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید. بررسی موارد زیر می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید.

  • لوکیشن یا موقعیت مکانی سازه
  • بررسی اصالت سازنده یا سازندگان ساختمان
  • بررسی تناسب اجزای پروژه و همچنین دقت در جزئیات
  • نوع قراردادی که سازنده با اعضای هیات مدیره دارد.
  • زمان تحویل سازه
  • سرعت پیشرفت کار
  • بررسی مکان سازه در مقایسه با سایر پروژه‌های در حال ساخت در منطقه

کلام آخر

وقتی شما قصد دارید برای خرید ملک به سراغ تعاونی‌ها بروید با تعداد زیادی تعاونی به ویژه در منطقه ۲۲ روبه‌رو خواهید شد که هر کدام با شرایطی متفاوت در حال ساخت پروژه‌های مسکونی هستند. برای اینکه بتوانید با بهترین تعاونی قرارداد ببندید باید قبل از عقد قرارداد به خوبی در مورد آن تعاونی و خوش‌نام بودن آن تحقیق کنید. پروژه های تعاونی ساز منطقه 22 در کل این منطقه وجود دارد و شما می‌توانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به خرید ملک نمایید.

تعاونی ساز ها
5/5 - (3 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس