برج امپریال یا شمیم 2 یا زیتون 2
دسترسی سریع

برج امپریال یا شمیم 2 یا زیتون 2

پروژه شمیم رحمت 2 یا امپریال یکی از معروف ترین برج های کوهک است که با نام های مختلفی از جمله برج زیتون 2، یاس 2 و برج سفید کوهک نیز معروف است. این برج علاوه بر کاربردهای تجاری و مسکونی از معماری بسیار زیبا و چشمگیری برخوردار است به طوری که به آن لقب برج سفید کوهک داده اند. طراحی منحصربفرد ان باعث شهرت هرچه بیشتر آن شده است.

موقعیت مکانی پروژه شمیم رحمت 2 یا امپریال

پروژه شمیم رحمت 2 یا امپریال در زمینی به مساحت 6700 مترمربع و در محله کوهک منطقه 22 تهران روبروی مجتمع تجاری طوبی واقع شده است. این برج بعنوان نخستین برج تجاری-مسکونی تعاونی شمیم رحمت شناخته می شود. برج امپریال از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردار است. منطقه 22 منطقه ای پر از برج های بلند و امکاناتی مدرن است که بعنوان قطب گردشگری تهران شناخته می شود.

علاوه بر این، محله کوهک از خوش آب و هواترین و معروف ترین محلات تهران است. یکی دیگر از مزایای سکونت در برج امپریال نزدیکی آن به یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران (مجتمع تجاری طوبی) است. بعلاوه، این برج تنها 800 متر با اتوبان تهران-کرج فاصله دارد. از سمت شمال نیز در یک کیلومتری اتوبان آزادگان قرار دارد. برج امپریال درست در خیابان علیمردانی یا همان کوهک و نبش خیابان نسیم 20 واقع شده است.

چشم انداز غربی این برج به سمت دریاچه چیتگر ( دریاچه شهدای خلیج فارس) و پارک چیتگر است. از سمت شرق به استادیوم آزادی و از سمت جنوب به مجتمع زیتون منتهی می شود. برج امپریال از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار است و به آسانی به دریاچه چیتگر، ایرانمال، باملند و مجتمع تجاری طوبی، بزرگراه های آزادگان، شهید حکیم و بزرگراه تهران-کرج دسترسی خواهید داشت. ایستگاه مترو نیز در فاصله کمی از برج قرار دارد و در عرض 5 دقیقه می توانید به ایستگاه مترو چیتگر بروید.

آدرس: تهران، بلوار کوهک، روبروی مجتمع تجاری اداری طوبی

جاذبه های گردشگری نزدیک برج امپریال

از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به پارک جنگلی کوهک، شهربازی هزار و یک شهر، مرکز خرید کوروش، مجتمع تجاری طوبی، باغ وحش ارم، ایرانمال، هایپرستار، ورزشگاه آزادی، بام لند تهران اشاره کرد و امکان دوچرخه سواری و پیاده روی در نزدیکی دریاچه زیبای چیتگر نیز وجود دارد.

برج امپریال در محله ای بسیار زیبا و آرامش بخش قرار دارد. فاصله کم آن با دریاچه چیتگر و امکانات مدرن و بی نظیر منطقه 22 باعث می شود تا بتوانید زندگی هیجان انگیز و متفاوتی را تجربه کنید. جاذبه های گردشگری بی نظیری که در کنار این برج قرار دارند به قدر کافی می توانند روز پرهیجانی را برایتان رقم بزنند. همچنین از امکانات بسیار خوب و مناسبی نیز برخوردارند. علاوه بر این محله کوهک برای زندگی مکانی دنج و آرامش بخش است. وجود رشته کوه های البرز، آبشار و دریاچه چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی در منطقه 22 باعث شده تا آب و هوایی عالی داشته باشد و محیطی آرامش بخش  را برایتان بوجود بیاورد. خرید امتیاز برج امپریال یک فرصت طلایی برای داشتن یک سرمایه گذاری پر سود است.

سازنده برج امپریال ( زیتون 2) کیست ؟

پیمانکار پروژه گروه صنعتی سازیان می باشند که تحت نظر تعاونی شمیم رحمت ( هوافضا سپاه ) ساخت این پروژه را بر عهده داشتند. آرشیتکت آن نیز مهندس فرزاد دلیری می باشند که یکی از بزرگترین معماران معاصر می باشند و معماری پروژه های بزرگ و مجللی چون بام نیاوران، چناران پارک، بام جمشیدیه، بام مهمان دوست ، آمتیس، برج کوه نورد و … را در کارنامه خود دارند.

مشخصات فنی برج امپریال

مساحت کلی پروژه 6700 مترمربع ،  مساحت بنای مسکونی 3500 و بنای تجاری 6000 مترمربع می باشد.

برج شمیم رحمت 2 بیست طبقه است. دو طبقه اول این برج کاربری تجاری دارند و ارتفاع سقف آن 4 متر است اما بقیه طبقات مسکونی می باشند. علاوه بر این، تعداد واحدها در طبقات از پایین به بالا به صورت پلکانی کاهش می یابد. به عبارتی تعداد واحدها کمتر و متراژ آن بیشتر می شود. متراژ واحدها از 107 مترمربع تا 250 متر مربع و تعداد اتاق های هر واحد نیز بین 2 تا 4 اتاق متغیرند. تمامی واحدها از اتاق مستر ، پنجره هایی تمام قد و تراس برخوردارند.

امکانات رفاهی پروژه شمیم رحمت 2 یا امپریال

  • 6 لاین آسانسور به طورت باربر و نفربر
  • لابی بزرگ و مجلل 1200 متری با 4 متر ارتفاع سقف
  • سیستم تنظیم دما واحد
  • سالن ورزشی اختصاصی
  • سیستم تنظیم نور واحد
  • درب ضد سرقت
  • کلید و پریز لمسی برای هر واحد
  • شوتینگ زباله
  • سالن کنفرانس
  • آمفی تئاتر
  • روف گاردن با زاویه دید 360 درجه
  • تراس بسیار زیبا
  • پنجره های تمام قد
  • انبارهای جادار
  • دوربین های مدار بسته
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • چیلر مرکزی
  • پارکینگ و انباری

نزدیک ترین مراکز درمانی به برج امپریال

درمانگاه شبانه روزی ولیعصر که معتبرترین و بزرگترین درمانگاه شبانه روزی منطقه 22 تهران است در محله کوهک قرار دارد که در فاصله بسیار کمی از برج امپریال قرار دارد.  از جمله خدمات این درمانگاه عبارتند از :

سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی، فیزیوتراپی، داروخانه، اورولوژی، پزشک عمومی، اطفال، گوش و حلق و بینی ، داخلی، بانوان. علاوه بر این، بیمارستان برکت کوهک چیتگر نیز در نزدیکی این برج قرار دارد.

متراژ واحدها

یکی دیگر از ویژگی های پروژه شمیم رحمت 2 متنوع بودن متراژ واحدهای آن است. هر واحد بین 2 تا 4 اتاق دارد و تعداد واحدها و متراژهای آنها عبارتند از :

72 واحد 107 متر تا 115 متر

20 واحد از 143 متر تا 148 متر

68 واحد از 155 متر تا 182 متر

24 واحد از 191 متر تا 230 متر

شرایط خرید و فروش پروژه شمیم رحمت 2 یا امپریال

انتخاب واحد پروژه شمیم رحمت 2 در سال 1398 انجام شده و تمامی واحدهای مسکونی به مالکان تحویل داده شده اند. هر یک سهم پروژه برابر با 1 متر مسکونی و 18 سانتیمتر تجاری است. لازم به ذکر است که قیمت واحدها به نرخ روز می باشد و فاقد اقساط است ( اقساط آن قبلا توسط مالکان پرداخت شده اند ). با توجه به اینکه متراژ واحدها و امکانات آنها با یکدیگر متفاوت است قیمت هر واحد نیز متغیر می باشد و به طبقه، ویو، متراژ و امکانات آن بستگی دارد. علاوه بر خرید، امکان رهن و اجاره نیز وجود دارد.

واحدهای تجاری امپریال هم اکنون در مرحله انتخاب واحد می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان مسکن ما تماس حاصل فرمایید.

4/5 - (5 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس