پروژه مروارید ۲ بقیه الله
دسترسی سریع

مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان

سرمایه گذاری رو ملک کمترین ضرر ممکن را برای افراد به همراه دارد و می‌تواند در طولانی مدت، سرمایه اشخاص را چند برابر کند. از آنجایی که بسیاری از افراد آینده‌نگر در پی این‌گونه سرمایه گذاری‌ها هستند، در متن حاضر سعی داریم تا با معرفی پروژه مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان یکی از موقعیت‌های مناسب برای شماره گذاری دراز مدت را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با پروژه

شرکت تعاونی مسکن اریکه پارسیان با موفقیت در ساخت پروژه مروارید 1، بر آن شد تا پروژه دیگری را راه اندازی کند. از آنجایی که تعاونی مسکن اریکه پارسیان زیر نظر بیمارستان بقیه الله در حال فعالیت است از اعتبار خاص خود و وجاهت قانونی لازم برخوردار است. پس علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می‌توانند به راحتی به این مجموعه اعتماد کرده و برای خرید آپارتمان در پروژه مروارید 2 اقدام کنند.

توجه داشته باشید که بیشتر خریداران پروژه مروارید 2، کسانی هستند که در خرید و فروش مروارید 1 شرکت داشته‌اند. این افراد با تجربه مثبت همکاری قبلی، در برپایی پروژه مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان شرکت کرده‌اند.

پروژه مروارید ۲ بقیه الله یک برج 31 طبقه است که حدود 208 واحد را در خود جای می‌دهد. این واحدها با متراژ 125 (دو خوابه)، 145 و 155 (سه خوابه) تهیه شده‌اند تا خانواده‌ها بتوانند بنا بر میزان سرمایه خود، واحد مناسب را انتخاب کنند.

لوکیشن پروژه مروارید ۲ بقیه الله

تعاونی مسکن اریکه پارسیان، پروژه مروارید ۲ بقیه الله را با نام E8 در نقشه شهرداری ثبت کرده است. این پروژه در مروارید شهر منطقه 22 واقع شده است و به قسمت غربی دریاچه چیتگر و ایران مال نزدیک است. کسانی که در این منطقه سکونت دارند همیشه از آب و هوای متفاوت آن را مرکز شهر به عنوان یک مزیت یاد می‌کنند. از این رو افراد زمان سرمایه گذاری برای خرید واحدهای مختلف این پروژه می‌توانند این مهم را در اولویت‌های خود قرار دهند.

توجه داشته باشید که با تأسیس خط متروی چیتگر، افراد نگرانی‌های سابق را در مورد رفت آمد با وسایل حمل و نقل عمومی به مرکز شهر را ندارند. متروی تهران به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند مناطقی مختلفی را به هم مرتبط کنید. پس خرید آپارتمان در پروژه مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان می‌تواند گزینه مثبتی برای خانواده‌ها باشد.

البته در کنار مترو، دسترسی‌های دیگری مانند تاکسی و اتوبوس، بزرگراه تهران _ کرج، بزرگراه خرازی، بزرگراه حکیم و بلوار اردستانی مسیرهای دیگری هستند که امکان رفت و آمد به این منطقه را آسان کرده‌اند.

استعلام قیمت امتیاز پروژه

خرید و فروش در این نوع پروژه‌ها به صورت امتیازی و واریزی پیش می‌رود. افراد علاقه‌مند می‌توانند از همین امروز در پیش فروش امتیاز پروژه شرکت کرده و بین واحدهای مختلف این مجموعه، گزینه مورد نظر خود را پیدا کنند. اشاره کردیم که این واحدها در متراژهای 125، 145 و 155 تهیه شده‌اند و دارای 2 تا 3 اتاق خواب مجزا هستند.

فراموش نکنید که نقل و انتقال امتیاز و سهام در این پروژه به صورت انحصاری در اختیار تعاونی مسکن اریکه پارسیان است و با روش ثبت در دفترچه مالکیت اعضا، انجام می‌شود.

امکانات پروژه مروارید ۲ بقیه الله

با خرید آپارتمان خود در پروژه مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان می‌توانید به امکانات زیر دست پیدا کنید.

  • سیستم اطفا حریق ایمن
  • سیستم اعلام حریق
  • مدیریت ساختمان BMS
  • سیستم BUS Duct
  • سیستم صاعقه گیر
  • فن کوئل سقفی توکار و چیلر موتورخانه مرکزی
  • 4 عدد آسانسور مسافربر، 2 آسانسور باربر و 2 آسانسور برای پشت بام
  • سیستم شوتینگ زباله
  • هلی پد
  • سالن ورزش و اجتماعات
  • فیبر نوری FTTH
  • درب‌های ضد سرقت

نحوه خرید و فروش پروژه

با استفاده از مزایایی مانند پیش فروش امتیاز پروژه ، می‌توانید واحدهای مناسب خود را
خریداری کرده و در طول زمان، سرمایه خود را افزایش دهید. برای خرید امتیاز در پروژه قید شده ، با ما تماس بگیرید ،
همان‌طور که می‌دانید واحدهای بزرگ‌تر، حتما با تعرفه امتیاز
بیشتری به فروش می‌رسند.

نتیجه سخن

پروژه مروارید ۲ بقیه الله، تعاونی مسکن اریکه پارسیان یکی از بهترین گزینه‌های برای کسانی که چشم‌اندازهای خاصی را برای آینده خود رد نظر گرفته‌اند و می‌خواهند با سرمایه گذاری درست، مایملک خود را گسترش دهند. خرید آپارتمان در این پروژه حتی برای جوانان نیز مناسب است تا بخشی از آینده خود را به خوبی طرح‌ریزی کنند.

5/5 - (3 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس