برج آسمان آبی
دسترسی سریع

برج آسمان آبی

برج آسمان آبی میدان ساحل یکی از برج های نوساز و لاکچری  شهرک گلستان محله دریاچه است که در ضلع شمالی دریاچه چیتگر واقع شده است. گرچه این برج یکی از کم واحدترین برج های منطقه 22 چیتگر است اما اگر شبی را از بالکن این برج به تماشای مناظر زیبای دریاچه چیتگر و جاذبه های توریستی اطرافش ننشینید، مطمئنا لذت بخش ترین منظره شهر تهران را از دست داده اید.

پروژه آسمان آبی از آن دسته پروژه هاییست که واحدهایش از کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی برخوردارند. علاوه بر این شهرک گلستان یکی از خوش نام ترین مناطق اطراف دریاچه چیتگر است که می توان برای سکونت انتخاب کرد. شهرک گلستان در منطقه 22 تهران قرار دارد و جزو معدود مناطقی از تهران است که حتی در آلوده ترین روزهای سال هم آب و هوایی بسیار تمیز و کوهستانی دارد. وجود رشته کوه های البرز نیز جلوه بسیار زیبایی به این منطقه بخشیده اند.

موقعیت مکانی برج آسمان آبی

برج آسمان آبی در زمینی به مساحت 991 متر مربع در ضلع شمالی دریاچه واقع شده است و موقعیت ایده آل آن از جمله عواملی است که باعث شده تا شاهد درخشش نام آن در میان بهترین برج های منطقه 22 تهران باشیم. این برج در شهرک گلستان و خیابان مولوی 1 قرار دارد. موقعیت آیده آل برج در بهترین جای منطقه 22 ، امکان دسترسی به بهترین مراکز تجاری و تفریحی را برایتان فراهم می سازد. ایستگاه مترو چیتگر نیز در نزدیکی مجتمع وجود دارد.

بعلاوه، دریاچه چیتگر نیز به برج نزدیک است و تنها با 3 دقیقه رانندگی می توان به این دریاچه فوق العاده زیبا رسید. حتی با کمی پیاده روی نیز می توان به ساحل دریاچه رفت. این برج در شهرک گلستان واقع است و می توان گفت یکی از 86 مین مجتمع های مسکونی است که در این شهرک ساخته شده. از دیگر امکانات رفاهی خرید واحد برج آسمان آبی، نزدیکی آن به مراکز مهمی مثل درمانگاه های شبانه روزی، مسجد علی بن ابی طالب، مجتمع هایپر استار و ایرانمال، دبستان دخترانه فدک، شهربازی هزار و یک شهر، کافه بسنی دنیز و … می باشند.

از دیگر مزایای خرید واحد برج آسمان آبی چیتگر دسترسی آسان و سریع به شاهراه های اصلی تهران-کرج است. براحتی می توانید به آزادراه تهران – مرزن آباد، اتوبان همت و همدانی دسترسی داشته باشید. بعلاوه، بازار بزرگ ایران ( ایرانمال) نیز در نزدیکی این برج قرار دارد که یکی از بزرگترین مال های جهان به شمار می رود و امکانات تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی مختلفی دارد.

آدرس : تهران، منطقه 22، شهرک گلستان، حد فاصل میدان ساحل و میدان دریاچه، جوزانی، مولوی، مولوی 1، برج آسمان آبی

امکانات رفاهی برج آسمان آبی

  • دولاین آسانسور نفربر و باربر؛
  • مهد کودک؛
  • هر واحد دارای یک انباری 6 الی 15 متری و پارکینگ است؛
  • برق اضطراری؛
  • لابی مجلل؛
  • لابی من 24 ساعته؛
  • هلی پد؛
  • سالن ورزشی اختصاصی؛
  • سالن اجتماعات؛
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق؛
  • فایرباکس؛
  • آیفون تصویری؛
  • درب ریموت دار؛
  • سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپیلت.

سازنده برج آسمان آبی کیست؟

تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت که یکی از معتبرترین انبوه سازان می باشد وظیفه ساخت این برج را به عهده داشته است. تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت از رزومه بسیار درخشانی برخوردار است و پروژه های قابل ملاحظه دیگری مثل مجتمع اداری – تجاری آرتمیس، پروژه لکسون،پروژه آجا، پروژه فرزانگان، پروژه تجاری مسکونی البرز، مجتمع تجاری الوند، مجتمع تجاری مسکونی زاگرس و … را در کارنامه خود ثبت کرده است.  پروژه های نام برده شده از بهترین و لوکس ترین پروژه های این منطقه هستند که نشان دهنده سابقه درخشان سازنده آن می باشند. از بین پروژه های ذکر شده دو پروژه الوند و زاگرس در حال ساخت می باشند.

ساختار و تعداد واحدها

برج آسمان آبی متشکل از 16 طبقه است که 12 طبقه آن مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و یک طبقه همکف ( شامل بخش های تجاری) می باشد. از دیگر ویژگی های برجسته برج می توان به واحدهای 149 متری سه خواب آن اشاره کرد. کلیه واحدها از طبقه 1 تا طبقه دهم 146 متری هستند اما در طبقه 11 و 12 تک واحدی 300 متری وجود دارد.

با توجه به اینکه در اطراف برج چندین مجتمع تجاری و مسکونی وجود دارد باعث شده تا تمامی واحدها ویو دریاچه شهدای خلیج فارس ( چیتگر) را نداشته باشند اما اکثر واحدهای فوقانی علاوه بر ویو کوه های البرز از ویو دریاچه چیتگر نیز برخوردارند. در بالکن واحدها می توان از تماشای مناظر اطراف دریاچه چیتگر و آب و هوای دل انگیز و کوهستانی چیتگر لذت برد.

واحدهای این برج دارای چشم انداز بی نظیری هستند. به دلیل طراحی شرقی – غربی که دارند از سه طرف می توان ویو به مناظر اطراف داشت. از شمال شرقی و شمال غربی دارای ویو کوهستانی و از جنوب نیز ویو دریاچه چیتگر را دارد. نزدیکی آن به اتوبان شهید همت باعث می شود تا در عرض چند دقیقه بتوانید از این مکان بازدید کنید.

مشخصات فنی برج آسمان آبی

در ساخت این سازه از اسکلت فلزی و اتصالات پیچ و مهره استفاده شده است.  کلیه تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی و مقاوم سازی برج در برابر زلزله انجام شده است. بنابراین، در برابر زلزله مقاومت بالایی دارد و تا 7.5 ریشتر را می تواند تحمل کند. بعلاوه از مواد و مصالح درجه یک استفاده شده است. اگر با دقت به طراحی و نمای بیرونی برج دقت کنید متوجه خواهید شد که نمای کلاسیک بسیار زیبایی دارد. برای نمای بیرونی از سیمان شسته و چوب استفاده شده است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده نام این برج را در بین بهترین برج های منطقه 22 چیتگر ببینیم، طراحی داخلی آن است که به اندازه نمای بیرونی آن زیباست. با وجود نمای بیرونی کلاسیک، این برج از طراحی داخلی مدرنی برخوردار است. المان های طراحی آن هوشمندانه بکار برده شده اند که به واحدها ظاهری منحصر بفرد بخشیده اند. علاوه بر این، تمامی واحدها به صورت آماده و کابینت دار تحویل داده می شوند.

قیمت و نحوه عقد قرارداد

ساخت این برج در سال 1398 به تمام رسیده و واحدها به مالکان تحویل داده شده است. کلیه واحدهای مذکور دارای سند مالکیت بوده و قابل انتقال به غیر می باشند. همچنین کلیه مراحل عقد قرارداد این واحدها بصورت مستقیم در دفتر برلیان و نقل و انتقال در دفتر تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای خرید و فروش واحدهای برج آسمان آبی می توانید با مشاورین املاک برلیان تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس