برج های مسکونی شهید صیاد شیرازی فاز۲
دسترسی سریع

مشخصات پروژه صیاد 2

پروژه یا برج های مسکونی شهید صیاد شیرازی فاز۲ دارای ۸ برج ۱۹ طبقه و تعداد واحدها در هر طبقه ۸ واحد که متراژ ها شامل ۱۱۶ متراژ دو خواب ، ۱۴۴متر دو خواب ، ۱۵۷متر سه خواب و ۱۶۱ متر سه خواب که از هر ۴ متراژ در بال شرقی و غربی به این صورت میباشد.

نام گذاری بلوک های صیاد شیرازی فاز۲ :

نام گذاری این برج ها با کلمه s میباشد که از s1 الی s8 نام گذاری شده اند و لوکس ترین برج این برج ها s8 میباشد

سازنده برج های مسکونی صیاد ۲ :

پروژه یا برج های مسکونی شهید صیاد شیرازی فاز۲ تعاونی کارکنان ستادکل نیروهای مسلح میباشد که رزمه بسیار معتبری را در منطقه ۲۲ به خود اختصاص داده است.

امکانات پروژه :

هر برج دارای لابی لوکس و آسانسورهای تمام هوشمند آلمانی میباشد،لابی من ۲۴ ساعته،سالن ورزش و اجتماعات،هلی پد،پارکینگ و انباری برای هر واحد،سیستم اعلام و اطفا حریق،سیستم مانیتورینگ و مرکز خرید خلیج فارس،فروشگاه زنجیره ای اتکا برای ساکنین موجود میباشد.
سیستم سرمایش برای هر طبقه کولر و گرمایش مرکزی میباشد.

نوع سازه برج های صیاد 2 :

سازه این برج ها تمام پیچ و مهره میباشد و از بهترین متریال برای ساخت این سازه عظیم به کار رفته و مقاومت آن در مقابل زلزله بسیار بالا میباشد.

یکی از نکات جالب و جذابیت های پروژه یا برج های مسکونی شهید صیاد شیرازی فاز۲ موقعیت عالی آنها میباشد که شمال غربی دریاچه واقع شده و‌تمامی واحد های جنوبی آن دید ابدی دریاچه را دارند، و اما واحد‌های شمالی دید کوه ، آبشار تهران و مزارع سرسبز کوهستانی را دارند.

سایر امکانات پروژه :

خوش نقشه بودن،موقعیت عالی و دسترسی های عالی برج‌های صیاد شیرازی فاز۲ و قیمت های مناسب نصبت به مناطق دیگر تهران و کامل بودن منطقه ۲۲ باعث شده تا تقاضا در این برج‌ها بسیار بالا باشد.

دسترسی های صیاد شیرازی فاز۲ :

دسترسی به دریاچه چیتگر(دریاچه شهدای خلیج فارس)،دسترسی به مرکز خرید ایران مال،دسترسی به بزرگراه خرازی(شهید همت)،بزرگراه شهید همدانی(شهید حکیم)،دسترسی به پارک جنگلی چیتگر،آبشار تهران و لتمان کن، تپه ی شهدای گمنام و بازار میوه و تره باره شهرداری… .

5/5 - (1 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس