شهرک الهیه غرب

دسترسی سریع

شهرک الهیه غرب

شهرک الهیه غرب در یکی از محلات و شهرک‌های مدرن است که در منطقه 22 تهران واقع شده است. طراحی و ساخت منحصر به فرد مهمترین وجه تمایز این شهرک نسبت به دیگر شهرک‌های موجود در پایتخت است و به لحاظ معماری نیز جزو طرح‌های استثنایی در تهران به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم به معرفی این منطقه خوش آب و هوا برای زندگی و خرید ملک در پایتخت بپردازیم.

شهرک الهیه غرب از شهرک‌های بسیار خاص و زیبا در منطقه ۲۲ تهران به شمار می‌آید. لوکیشن مناسب این شهرک به همراه امتیازات و امکانات بسیار مناسبی که دارد آن را به یکی از مناطق ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل کرده است. از ویژگی‌های قابل توجه شهرک الهیه می‌توان به تراکم بسیار پایین ساختمان‌ها اشاره کرد که اغلب خانه‌های آن سه طبقه هستند. سقف شیب‌دار و سبک معماری منحصر به فرد خانه‌های ویلایی در این شهرک باعث شده است تا به مکانی مناسب برای خرید مسکن در پایتخت تبدیل شود. طراحی کلیه خیابان‌ها در شهرک الهیه مطابق با استانداردها و مقررات نظام مهندسی و شهرسازی صورت گرفته است. 

اطلاعات کلی درباره شهرک الهیه غرب تهران

سایت مسکونی الهیه غرب در زمینی به مساحت 30 هکتار ایجاد شده است که در آن 541 قطعه زمین با کاربری مسکونی و مسکونی-تجاری وجود دارد. تمام قطعات شمالی و جنوبی این مجموعه، به صورت جنوبی با حیاط و فضای سبز پشت به پشت هم ساخته شده‌اند. از این رو این نوع شهرک‌سازی در تهران بی‌نظیر بوده تنها در شهرک الهیه غرب شاهد ساخت و اجرای این فرم معماری بوده‌ایم.

این شهرک از شهرک‌های بسیار خاص و زیبا در منطقه ۲۲ تهران به شمار می‌آید. لوکیشن مناسب این شهرک به همراه امتیازات و امکانات بسیار مناسبی که دارد آن را به یکی از مناطق ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل کرده است. از ویژگی‌های قابل توجه شهرک الهیه می‌توان به تراکم بسیار پایین ساختمان‌ها اشاره کرد که اغلب خانه‌های آن سه طبقه هستند. سقف شیب‌دار و سبک معماری منحصر به فرد خانه‌های ویلایی در این شهرک باعث شده است تا به مکانی مناسب برای خرید مسکن در پایتخت تبدیل شود. طراحی کلیه خیابان‌ها در شهرک الهیه مطابق با استانداردها و مقررات نظام مهندسی و شهرسازی صورت گرفته است.

بر همین اساس تمام خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی و فرعی در این منطقه از عرض مناسبی برخوردارند. همچنین تمامی مناطق مسکونی شهرک در ضلع‌های جنوبی و شمالی دارای نورگیر و فضای مناسب هستند. قیمت زمین و ملک در شهرک بزرگ الهیه غرب بسیار مناسب بوده، از این‌رو شرایط فوق‌العاده‌ای را برای سکونت و یا سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. با توجه به نزدیک بودن شهرک الهیه به مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری منطقه ۲۲ تهران امکان دسترسی آسان به مراکز خرید بزرگی مانند مانند رزمال، بام‌لند، ایران مال و غیره وجود دارد. پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، ارتفاعات وردیج، پارک جنگلی لتمال‌کن و دریاچه چیتگر از جمله مناطق گردشگری و تفریحی شهرک الهیه محسوب می‌شوند.

جزییات قطعات 

تمام قطعه‌های این مجموعه به صورت ویلایی و با تعداد واحد کم در متراژهای 100 متر به بالا اعم از  360 مترمربع، 372 مترمربع، 384 مترمربع و 396 مترمربع با کاربری مسکونی و مسکونی تجاری تهیه‌ شده‌اند و در آنها تمام اصول شهرسازی نوین رعایت شده است. تعداد طبقات هر واحد مسکونی سه طبقه است که طبقه همکف به پارکینگ اختصاص دارد و مجوز ساخت یک طبقه زیرزمین نیز به صورت اختیاری داده می‌شود.

همچنین از امکانات بارز پزشکی شهرک الهیه غرب در نزدیکی مرکز خرید رزمال می‌توان به بیمارستان تریتا که یک بیمارستان فوق تخصصی است اشاره کرد. با توجه به اینکه شهرک الهیه در سال‌های گذشته از خلوت‌ترین و آرام‌ترین مناطق در پایتخت بوده، اکنون شاهد ساخت و سازهای فراوانی در این منطقه هستیم. اما هنوز زمین‌های متعدد دیگری در این محل وجود دارند که مناسب سرمایه‌گذاری هستند. آب و هوای بسیار خوب این شهرک به دلیل همجواری با ارتفاعات و کوهستان‌ها از دیگر ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌آید.

 

برج های شهرک الهیه 

البته برج‌های مختلفی نیز در شهرک الهیه وجود دارد که نمونه آن برج مرواریدشهر است که از نظر امکانات و موقعیت مکانی دارای امتیازات و پتانسیل‌های بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری است. در طرح تفضیلی شهرداری تهران، برای این منطقه فضای آموزشی، مذهبی، درمانی و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

موقعیت جغرافیایی شهرک الهیه غرب

شهرک الهیه یکی از شهرک‌های نوساز و مدرن منطقه 22 است که در شمال غرب تهران واقع شده و آینده درخشانی در پیش‌رو دارد. این شهرک تجاری و مسکونی در کوهپایه رشته کوه البرز قرار دارد و به یکی از بهترین چشمه‌های طبیعی شهر تهران نیز دسترسی دارد.

شهرک الهیه غرب دسترسی عالی و مستقیم به چهار شریان اصلی ترافیکی تهران دارد. به طوری از شمال به بزرگراه شهید همت (خرازی)، از جنوب به بزرگراه رسالت یا حکیم از سمت غرب به بوستان شبنم و پروژه‌های مروارید شهر و دیگر برج‌های در حال ساخت محدود می‌شود.

امکانات موجود در شهرک الهیه

از بارزترین امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی که در مجاورت و نزدیکی شهرک الهیه وجود دارد، می‌توان به مرکز خرید رزمال در اتوبان همت و مرکز خرید طوبی، مجموعه عظیم ایران مال و مرکز خرید بام لند در جوار دریاچه چیتگر اشاره کرد.

همچنین از امکانات پزشکی و خدماتی نیز می‌توان از نزدیکی بیمارستان فوق تخصصی تریتا، کلینیک جراحی محدوده وردآورد و کلینیک رسول‌الله نام برد.

همچنین این شهرک به ایستگاه مترو وردآورد، دریاچه چیتگر و باغ گیاه‌شناسی، روستای زیبای وردیج و ارتفاعات آن، آبشار تهران، پارک جنگلی لتمال‌کن، مرکز تجاری- تفریحی ایران مال و شهربازی هزار و یک شب و بزرگترین سایت گردشگری و تفریحی خاورمیانه دسترسی دارد.

قیمت املاک در شهرک الهیه غرب

در سال‌های اخیر قیمت ملک در تهران و سایر شهرها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به دلیل نوسانات و تغییر قیمت در مسکن نمی‌توان قیمت دقیق واحد‌های موجود در شهرک الهیه و برج مرواریدشهر را بیان کرد. البته بسته به شرایط و امکانات، متراژ و غیره آپارتمان‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند.

نحوه خرید و فروش ملک در شهرک الهیه

شهرک الهیه غرب از پروژه‌های در حال ساخت در منطقه 22 تهران است که در حال حاضر برخی از واحدهای آن در حال فروش و پیش فروش است.

در این منطقه طرح‌های گردشگری بسیاری از جمله با ایجاد پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، فضای پیاده‌روی و مسیر درشکه سواری در دست ساخت است. همچنین اجرای فضای تفریحی در مجاورت رود دره وردآورد، ساخت مجموعه ای درمانی و ورزشی به دلیل داشتن آب سالم با خاصیت درمانی و ساخت و توسعه پروژه‌های مراکز خرید و برج‌های مسکونی در اطراف شهرک، این منطقه را به یکی از پایگاه‌های گردشگری، مسکونی و تجاری خاص و محبوب تهران تبدیل خواهد کرد.

بنابراین افرادی که اطلاعاتی درباره پروژه‌های در دست ساخت این محدوده دارند، می‌دانند که شهرک الهیه یکی از بهترین محل‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود که به سرعت به سود خواهد رسید. بنابراین با در نظر گرفتن تمام مزایای گفته شده، ما به افرادی که قصد خرید ملک با قیمت پایین و سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران را دارند، شهرک الهیه غرب را پیشنهاد می‌کنیم.

نتیجه‌گیری


شاید شما هم فکر کنید که در این اوضاع و شرایط اقتصادی و افزایش قیمت مسکن، داشتن خانه و صاحب‌خانه شدن در تهران به یک آرزو تبدیل شده باشد. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با سرمایه بسیار اندک ظرف مدت کوتاهی در منطقه ۲۲ تهران و شهرک الهیه غرب و در برج های مرواریدشهر صاحب‌خانه شوید. شهرک الهیه، شهرکی زیبا و مدرن با معماری خاص است که در بهترین منطقه آب و هوایی شهر تهران قرار دارد و به امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری بسیاری نیز دسترسی دارد.

برلیان ، متخصص املاک شهرک الهیه منطقه 22 تهران
وضعیت سندی شهرک الهیه غرب ؟

دارای سند تک برگ میباشد.

شهرک الهیه دارای چند طبقه مسکونی میباشد ؟

تمامی ساختمانها دارای 3 طبقه مسکونی هستند

پروژه ها
فایل های ویژه
مقالات
5/5 - (1 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس