پیش خرید در بلوار اردستانی

پیش خرید در اردستانی

اگر شما هم قصد دارید که برای خانه دار شدن اقدام به پیش خرید ملک نمایید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در بلوار اردستانی به دنبال ملک بگردید. پیدا کردن ملک برای پیش خرید در اردستانی کار سختی نیست. زیرا در این بلوار واحدهای زیادی برای پیش خرید وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید واحد مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. اگر شما هم از آن جمله افرادی هستید که برای سرمایه گذاری یا سکونت تمایل به پیش خرید خانه دارید تا انتهای مقاله در کنار ما بمانید.

آشنایی با بلوار اردستانی| پیش خرید در اردستانی

اگر به دو کیلومتری غرب دریاچه چیتگر بروید به بلوار اردستانی می‌رسید. در این بلوار دو میدان تره‌بار وجود دارد و همچنین اخیرا یک هایپر در این بلوار افتتاح شده است. افراد زیادی هم واحد‌های تجاری در بلوار اردستانی مشغول کار هستند. از این رو پیش خرید در اردستانی می‌تواند یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند تلقی شود.

در این منطقه به دلیل موقعیت قرار گیری و جغرافیایی آن وزش بادهای غربی – شرقی جریان دارد که باعث می شود آلودگی هوا در این منطقه به حداقل خودش برسد. همچنین دوری از مرکز شهر تهران و هوای الوده آن نیز به کیفیت هوای این منطقه افزوده است.

ویژگی‌های بلوار اردستانی

این بلوار که در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار دارد آخرین منطقه ساخته شده توسط شهرداری تهران است. بلوار اردستانی به دلیل پتانسیل بالایی که برای ساخت و ساز برخوردار است به گزینه‌ای بسیار خوب از نظر سازندگان تبدیل شده است.

به همین دلیل بسیاری از سازندگان به نام تهران اقدام به ساخت و ساز در این منطقه نموده‌اند که نتیجه آن چیزی نیست جز امکان پیش خرید در اردستانی. به این شکل گزینه‌های بسیاری برای پیش خرید ملک پیش روی متقاضیان قرار دارد. نکته دیگری که در مورد منطقه‌ای که بلوار اردستانی در آن واقع شده است می‌توان گفت این است که از نظر وسعت این منطقه موفق به کسب رتبه یک در بین سایر مناطق در شهرداری تهران شده است.

لوکیشن بلوار اردستانی| پیش خرید در اردستانی

این بلوار گستردگی بسیار زیادی دارد و از شمال از بزرگراه شهید خرازی شروع می‌شود و در ادامه مسیرش از بزرگراه شهدای البرز عبور می‌کند و در ادامه بعد از گذشتن از تقاطع بزرگراه حکیم به چهار راه دانش می‌رسد. بعد از گذر از این چهار راه در جنوب به بزرگراه شهید فهمیده یا همان اتوبان تهران – کرج می‌رسد. در بخش جنوبی این بلوار خیابان دارو پخش قرار دارد و به دلیل گستردگی وارد منطقه ۲۱ شده است و در بافت صنعتی این منطقه قرار گرفته است. این بخش از منطقه از بزرگراه شهید فهمیده شروع شده و تا بزرگراه شهید لشگری ادامه دارد.

به دلیل گستردگی این منطقه پیش خرید در اردستانی اصلا کار سختی نخواهد بود. به خصوص که شهرک‌های زیادی در قسمت‌های مختلف این بلوار ساخته شده است که از این میان می‌توان به مجتمع نگین غرب، پروژه ستین، آتی شهر، همراه شهر، شهرک دانشگاه شریف، مروارید شهر و شهرک شهید خرازی اشاره کرد.

با توجه به این مساله که برج‌های ساخته شده در این منطقه همگی دارای نگهبان هستند و کلانتری هم در این بلوار مستقر است از نظر امنیت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

امکانات بلوار اردستانی

وقتی به فکر خرید ملک در منطقه‌ای خاص هستید قطعا دسترسی‌ها و امکانات منطقه را قبل از خرید ملک به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهید. در بلوار اردستانی انواع مرکز خرید برای رفع نیازهای اولیه وجود دارد و همچنین مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی در کنار سایر امکاناتی مانند بیمارستان، درمانگاه و داروخانه‌های شبانه روزی باعث می‌شود تا نیازی به خروج از این منطقه پیدا نکنید.

امکانات تفریحی مانند پارک جنگلی و دریاچه چیتگر و همچنین مراکز تجاری بزرگی مانند ایران مال، طوبی و بام لند به شما امکان می‌دهد تا از فضاهای تعبیه شده در این مکان‌ها برای تفریح استفاده کنید. استفاده از کافه‌ها و رستوران‌های بسیار شیک در این منطقه می‌تواند بخشی از اوقات فراغت شما را پر کند. همچنین وجود مناطق تفریحی و بکری مانند وردیج و واریش در فاصله‌ای بسیار کوتاه از این منطقه نیز می‌تواند این منطقه را بسیار هیجان انگیز و جذاب نماید و تردید شما برای پیش خرید در اردستانی را کاملا از بین ببرد.

کلام آخر

در انتهای این مقاله می‌توانیم بگوییم که یکی از مناطق بسیار آرام و خوش آب و هوای تهران با قرار گیری در کنار دریاچه و نزدیکی به رشته‌ کوه‌های البرز بلوار اردستانی نام دارد که جزو بهترین مناطق موجود در منطقه ۲۲ شهر تهران محسوب می‌شود. پیش خرید در اردستانی باعث می‌شود تا شما در این منطقه زیبا و روبه‌رشد صاحب خانه شوید و از مزایای زندگی در یک محیط لوکس و آرام بهره‌مند شوید.

4.9/5 - (9 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس