پروژه بقیه الله 5
عکس تابلو پروژه که به تعلق خاطر اریکه پارسیان به بلوک C ونوس هوم لند اشاره میکند.
دسترسی سریع

پروژه بقیه الله 5 یا ونوس هوملند

ضمن تشکر بابت همراهی شما با برلیان ، تعاونی مسکن اریکه پارسیان پروژه جدید خود را با نام پروژه بقیه الله 5 یا بلوک C پروژه ونوس هوم لند در اسفند ماه 1401 شروع کرد که به پیوست خرید زمین ، عضو گیری یا پذیره نویسی خود را آغاز نمود که در کمتر از 48 ساعت تمام شد.

پروژه بقیه الله 5 یا بلوک C ونوس هوملند در زمینی به مساحت 5500 متر در مرحله گود برداری است. این برج شامل یک بلوک است که 21 طبقه آن مسکونی، 2 طبقه آن لابی و 2 طبقه آن پارکینگ است. طبقه‌های 2 تا 19 این پروژه به صورت 9 واحده هستند. در میان این واحدها، در هر طبقه یک واحد 105 متری وجود دارد. از هر کدام از واحدهای 112، 115، 119 و 138 متری نیز در هر طبقه دو واحد موجود است.

اگر به دنبال پیش خرید معتبر و ایده آل در منطقه 22 ، از سازنده ای معتبر و با تجربه هستید ، با ما همراه باشید تا با پروژه بقیه الله 5 بیشتر آشنا شوید.

سازنده پروژه بقیه الله 5

تعاونی مسکن اریکه پارسیان از با سابقه ترین تعاونی مسکن های منطقه 22 میباشد به طوری که تا به حال چندین برج را احداث و اتمام گردانیده است.گوشه ای از افتخارات این تعاونی نامی را در وبسایت املاک برلیان با شما به اشتراک گذاشته ایم که شما عزیزان میتوانید از طریق کلیک بر روی عنوان تعاونی در ابتدای همین متن، آن ها را مطالعه نمایید.

عکس تابلو پروژه که به تعلق خاطر اریکه پارسیان به بلوک C ونوس هوم لند اشاره میکند.

چرا اسم پروژه ونوس هوم لند است ؟

این برج (بقیه الله 5) یکی از سه برج پروژه ونوس هوم لند متعلق به شهرداری منطقه 22 تهران است که در اصل برج C این پروژه به تعاونی مسکن عصر اریکه پارسیان واگذار یا فروخته شده است.

قیمت تراکم و زمین خریداری شده

قیمت تراکم و زمین پروژه بقیه الله 5 بنا به تیپ متراژهای مختلف و مرغوبیت آنها متغیر است.این مبلغ از متری 15.900.000 الی 17.900.000 متغیر است.

پیشرفت فیزیکی یا مرحله کاری پروژه 

این پروژه گودبرداری شده و با جواز یا پروانه فعال خریداری شده است و گمان میرود با توجه به عملکرد تعاونی سازنده در گذشته ، پروژه بقیه الله 5 در زمان مقرر یا حتی زودتر تحویل مالکین گردد.

همچنین زمین پروژه در اواخر مردادماه 1402 به تعاونی مسکن اریکه پارسیان تحویل گردید و اکنون در آبان ماه 1402 شاهد اجرای فوندانسیون و خرید و نصب تاور کرین در پروژه هستیم.طبق زمانبندی شرکت ، مقرر گردیده تا پایان سال جاری ، چندین طبقه سقف و اسکلت نیز در پروژه اجرا شود.

امتیاز پروژه بقیه الله 5

این پروژه نیز همانند تمامی پروژه های تعاونی ساز دارای امتیاز یا حق عضویت میباشد. به این صورت که شما سرمایه گذار محترم میبایست علاوه بر مبلغ واریزی ،  مبلغی را نیز به عنوان حق عضویت یا امتیاز به فروشنده بپردازید چرا که تمام امتیاز های این پروژه واگذار شده و شما باید از شخص مالک خریداری نمایید. در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد…

مزایای خرید امتیاز پروژه بقیه الله 5 

•بنا به اینکه (1) قیمت خریداری شده زمین و تراکم بسیار مقرون به صرفه بوده و (2) با توجه به پیشرفت فیزیکی روزانه پروژه مذکور و (3) قیمت کنونی امتیاز های این پروژه، حتی در شرایط رکود بازار مسکن نیز این پروژه توجیه اقتصادی بالایی برای خریدار دارد.

•بقیه الله 5 یا برج C ونوس هوملند توسط یکی از تعاونی های خوشنام در منطقه که پروژه های بسیاری را به اتمام رسانیده، انجام میشود.

•قبل از آغاز پیش فروش این برج، تمام مراحل گودبرداری و فنس کشی آن به پایان رسیده است.

•زمین پروژه بقیه الله 5 سند تک برگ و جواز، و دستور نقشه ساخت دارند.

•برخلاف دیگر شرکتهای تعاونی، در این پروژه فروش هر واحد کامل بوده و به شکل انتقال سهام صورت نمیگیرد.

•این برج دسترسی آسانی به اتوبان های اصلی اطراف مانند حکیم و همت دارد.

•مجاورت با مراکز درمانی، رفاهی، مترو، مراکز خرید، پاساژهای تجاری و تفریحی سبب گردیده ساکنین آن برای رفع نیازهای ضروری خود دغدغه ای نداشته باشند.

تیپ متراژ امتیازهای پروژه

این پروژه دارای واحد های دو خوابه به متراژهای 105 ، 112 ، 115 ، 119 و سه خوابه به متراژ 138 متر مربع میباشد.

قیمت امتیاز بقیه الله 5

 همانطور که در ابتدای همین مطلب خدمت شما کاربران عزیز برلیان عرض شد ، عضوگیری امتیاز های پروژه بقیه الله ۵ خیلی زود تمام شد و بنا به قیمت تراکم خریداری شده و همچنین رزومه مثبت سازنده در امر ساخت و ساز ، تعدادی بسیار کمی از مالکین این پروژه معمولا حاضر به واگذاری امتیاز خود میشوند.لذا بهتر است در صورت جدیت برای خرید امتیاز این پروژه با کارشناسان املاک برلیان تماس حاصل فرمایید.

همچنین شایان ذکر است مساله متراژ و ضریب مرغوبیت واحدهای پروژه بقیه الله ۵ و وضعیت بازار عرضه و تقاضا روی قیمت امتیاز این پروژه تاثیرگذار  میباشد.

قیمت امتیاز بقیه الله ۵ در آذر ماه 1402

در کل حدودا بین 450.000.000 الی 650.000.000 تومان  که بنا بر متراژ  و کیفیت نقشه و ویو و همچنین نقد شوندگی در بازار بنا به شرایط به خصوص وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مسکن ، قیمت گذاری میشوند.

(به دور از اغراق!) پرداخت آخرین قسط مربوط به تراکم در دهم تیرماه ، تحویل زمین از جانب فروشنده به تعاونی اریکه پارسیان در اواخر مرداد ماه سال جاری و شروع به کار فوری پروژه پس از تحویل و نقل و انتقال زمین ،موجب کاهش تعداد فروشندگان پروژه بقیه الله 5 گردیده است.فرصت ویژه را از دست ندهید !

مبالغ واریزی و جدول اقساط

به منظور کیفیت پلان و ویو ، مبلغ دریافتی از اعضا برای قیمت تراکم ، متفاوت و به شرح زیر است :

واریزی 105 متری جنوبی 1/900/000/000  تومان ، 112 متری جنوبغربی 1/800/000/000 تومان  ، 112 متری جنوبشرقی 2/000/000/000  تومان ، 115 متری شمالشرقی 2/000/000/000  تومان ، 115 متری شمالغربی 2/100/000/000  تومان ،  119 متری جنوبغربی و جنوبشرقی هردو 2/180/000/000  تومان و 138 متری ها هم هر دو 2/400/000/000   تومان میباشند.

 

توجه: مبالغ فوق مربوط به واریزی اعضا بنا به متراژ و تیپ خودشان به منظور تراکم و زمین پروژه است. همچنین از مهرماه 1402 پروژه شروع به کار کرده و تمامی اعضا اولین قسط مربوط به ساخت را نیز هم زمان با شروع پروژه پرداخت کرده اند.لذا به هنگام خرید دقت فرمایید که امتیاز مورد معامله دارای بدهی نباشد چرا که تعاونی از نقل و انتقال امتیاز های دارای بدهی ممانعت خواهد کرد.

اقساط ساخت پروژه بقیه الله 5

اقساط ساخت برج C پروژه ونوس هوم لند به صورت علی الحساب هر سه ماه یکبار از اعضا دریافت میگردد که مبلغ هر قسط بنا به تیپ واحد و متراژ از 140 میلیون الی 190 میلیون تومان میباشد.

پلان نقشه داخلی بقیه الله 5

 طبق پلان نقشه مشخص است تمامی آپارتمان های پروژه بقیه الله ۵ دارای مزایا و محاسن خاص خودشان هستند و تقریبا از لحاظ مرغوبیت همگی در یک سطح حدودی قرار دارند یا به نوعی بنا به سلیقه افراد مرغوبیت پیدا میکنند.این برج در هر طبقه دو آپارتمان سه خوابه و هفت آپارتمان دو خوابه که اغلب خوش نقشه هستند دارد.

پلان نقشه پروژه بقیه الله 5 به این شرح است که بهتر است قبل از اقدام به خرید امتیاز آن را ملاحظه فرمایید.
پروژه بقیه الله 5 در واقع بلوک C پروژه ونوس هوملند میباشد.

امکانات برج بقیه الله ۵

  • پارکینگ اختصاصی
  • سیستم شوتینگ زباله
  • انباری اختصاصی برای هر واحد
  • سالن اجتماعات بزرگ و چند منظوره
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • سالن بازی کودکان
  • سالن ورزشی
  • دارای چیلر مرکزی

مشخصات طبقات پروژه بقیه الله 5

طبقه‌های 20 و 21 پروژه ونوس هوملند به صورت 5 واحدی هستند. در این دو طبقه، یک واحد 112 متری، یک واحد 115 متری، یک واحد 138 متری و دو واحد 119 متری ساخته خواهد شد. طبقه آخر پروژه بقیه اله 5 نیز شامل 3 واحد 112 متری، 115 متری و 138 متری است.

در مجموع این پروژه 175 واحد مسکونی دارد که 18 واحد آن 105 متری، 39 واحد 112 متری، 39 واحد 115 متری، 40 واحد 119 متری و 39 واحد آن 138 متری است.

در هر طبقه از این پروژه، جهت واحدهای 105 متری جنوبی است. یک واحد 112 متری و 119 متری در جهت جنوب غربی و واحدهای دیگر 112 و 119 متری، در جهت جنوب شرقی هستند. از میان دو واحد 115 متری در هر طبقه، یکی از آن‌ها در جهت شمال شرقی و دیگری در جهت شمال غربی است. واحدهای 138 متری نیز مانند واحدهای 115 متری به صورت شمال غربی و شمال شرقی هستند. از میان این واحدها، فقط واحدهای 138 متری دارای سه خواب هستند. مابقی واحدها به صورت دو خواب ساخته خواهند شد. 

موقعیت مکانی پروژه بقیه الله 5

 این پروژه در محله اردستانی ، حد فاصل اتوبان حکیم و تهران – کرج ، بلوار دانش غربی قرار گرفته است که به نظر نویسنده از جمله محله های رو به رشد و آینده دار منطقه 22 و البته فوق العاده ایده آل برای سکونت خواهد بود.

دسترسی بقیه الله 5

 بنا به موقعیت منحصر به فرد ،پروژه  بقیه الله 5 دارای دسترسی های فوق العاده ای به حمل و نقل عمومی و اتوبان های اصلی غرب تهران میباشد.

دسترسی به حمل و نقل عمومی

این پروژه در فاصله کمتر از 200 متری مترو قرار دارد به طوری که میتوان در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به مترو وردآورد رسید.همچنین چندین ایستگاه اتوبوس در نزدیکی این برج قرار گرفته است.

دسترسی به اتوبان

این پروژه در بلوار اردستانی قرار گرفته که از همین طریق دسترسی فوق العاده ای به اتوبان های همت ، حکیم ، تهران – کرج و لشگری دارد.

دسترسی به مراکز تفریحی – تجاری

پروژه بقیه الله 5 از لحاظ فاصله هوایی کمتر از 1 کیلومتر تا ایرانمال و 2 کیلومتر تا دریاچه شهدای خلیج فارس فاصله دارد که به راحتی از طریق اتوبان های حکیم و همت میتوان در کمتر از 5 دقیقه به آنها رسید.همچنین هایپرمی ، میادین میوه و تره بار ، نانوایی و سایر امکانات رفاهی و تجاری همگی در نزدیکی پروژه قرار دارند.

ویو و چشم انداز پروژه بقیه الله 5 و همچنین نمای بی نظیر آن زبان زد معماران داخلی و خارجی میباشد.

زمان تحویل پروژه بقیه الله 5 بلوک C ونوس هوم لند

طبق پیش‌بینی انجام شده توسط تعاونی سازنده، این پروژه در سال 1405 به مالکین امتیاز ها تحویل داده می‌شود. 

نحوه خرید و فروش پروژه بقیه الله 5

تیپ متراژها در زمان پذیره نویسی مشخص شده که از محاسن پروژه بقیه الله 5 میباشد.شما خریداران عزیز میتوانید ضمن مطالعه پلان پروژه بقیه الله 5 و سلیقه شخصی خود پلان مورد نظر را انتخاب نمایید.سپس فی مابین خریدار و فروشنده یک مبایعه نامه تنظیم که در آن نحوه پرداخت و تاریخ نقل و انتقال در دفتر تعاونی مشخص میشود که به طبع پس از تسویه حساب طی چک بانکی در دفتر تعاونی ، امتیاز مورد معامله به نام خریدار منتقل خواهد شد.

کلام آخر

خرید امتیاز های پروژه های اریکه پارسیان علی الخصوص این پروژه در این بازه زمانی بنا به حداقلی بودن مبلغ مورد نیاز برای ورود ، میتواند از جمله بهترین انتخاب های پیش خرید شما عزیزان باشد.با ما همراه باشید…

سازنده برج بقیه الله 5 کیست؟

تعاونی مسکن اریکه پارسیان

پروژه بقیه الله ۵ در کدام محله واقع شده؟

در محله اردستانی منطقه ۲۲ تهران

پروژه بقیه الله ۵ چه موقع تحویل داده می شود؟

تعاونی سازنده پیش بینی کرده  است که در سال 1405 می تواند این پروژه را به مشتریان تحویل دهد.

5/5 - (63 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس