برج سوم نزاجا – نارنج 1
نیروی زمینی ارتش
دسترسی سریع

برج سوم نزاجا نارنج1

برج سوم نزاجا یا نارنج 1 در پهنه نارنجستان چیتگر ، سومین برج از پروژه نیروی زمینی ارتش که توسط  تعاونی اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است که با سرعت خیلی بالا در حال ساخت و ساز میباشد. برای آشنایی بیشتر با این برج با ما همراه باشید …

مشخصات واحدهای برج سوم نزاجا – نارنج ۱

برج سوم نزاجا – نارنج ۱ دارای 33 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ اختصاصی و یک طبقه لابی لوکس و مجلل است. در هر طبقه نیز 14 واحد وجود دارد و مجموع واحدها در برج نارنج 1 برابر با 462 عدد است. در هر طبقه از برج سوم نزاجا یا همان برج نارنج 1، دو واحد 98 متری، 4 واحد 121متری، 4 واحد 141متری و 4 واحد 150متری ساخته خواهد شد.
همچنین، واحدهای 98 متری تک خواب، واحدهای 121 متری و 141 متری دو خواب و واحدهای 150 متری به صورت سه خواب هستند. جهت جغرافیایی واحدها به این صورت است که واحدهای 98 متری به صورت شرقی و غربی، واحدهای 121 متری به صورت شمالی و جنوبی، واحدهای 141 متری در جهت جنوب غربی، شمال غربی، جنوب شرقی و شمال شرقی و واحدهای 150 متری در جهت شمالی و جنوبی ساخته می‌شوند.

واریزی به روز و اقساط برج سوم نزاجا

به منظور سهولت و تمرکز روی این مهم ، تیم محتوی سازی برلیان این مطلب را جداگانه در قسمت مقالات همین صفحه برای شما محیا کرده است که برای مطالعه میبایست در قسمت مقالات آن را دنبال کنید.

انتخاب واحد در برج سوم نزاجا نارنج 1 

انتخاب واحد در این برج تمام شده که این امر سبب شده متراژ مفید بالکن به متراژ کل امتیاز (همانند برج اول و برج دوم نزاجا) اضافه گردد که این امر کاملا به نفع اعضا خواهد بود.

همچنین بنا به اینکه انتخاب واحد انجام شده ، در حال حاضر به صورت اصطلاحا متری ، با قیمت های متفاوت بنا به طبقه و ویو ، خرید و فروش میگردد.

نیروی زمینی ارتش

مشخصات برج سوم نیروزمینی ( نارنج 1 ) 

همانند دو برج قبلی نزاجا که در موردشان صحبت کردیم ، برج سوم نیروزمینی در اسفند ماه 1401  انتخاب واحد انجام داده است و به صورت متراژ و واحد مشخص خرید و فروش میگردد.قاعدتا این سبک از خرید همانند دو برج قبلی ذکر شده بنا به اینکه خواهان یا تقاضا بیشتری خواهد داشت ، تا 30 درصد یا بیشتر مقرون به صرفه تر است. همین امر باعث شده قیمت امتیاز های این برج افزایش چشم گیری داشته باشد و میزان عرضه به نسبت تقاضا کاهش چشم گیری داشته باشد.

دسترسی به برج سوم نزاجا – نارنج ۱

برج نارنج 1 به دلیل قرارگیری در شهرک چیتگر و نزدیکی با دریاچه چیتگر دسترسی خیلی خوبی دارد. این برج به بزرگراه خرازی، همت، همدانی و اتوبان تهران-کرج دسترسی دارد. علاوه بر این، ایستگاه‌های مترو چیتگر و وردآورد نیز فاصله چندانی با برج سوم نزاجا ندارند که همین امر رفت‌وآمد و تردد را برای ساکنین تسهیل خواهد کرد.

امکانات رفاهی برج سوم نزاجا – نارنج ۱

از جمله امکانات رفاهی برج نارنج 1 برای ساکنان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• یک طبقه لابی شیک و لوکس
• لابی من 24 ساعته
• درب ضد سرقت برای تمام واحدها
• سیستم سرمایشی و گرمایشی
• سیستم اعلام و اطفاء حریق
• چند لاین آسانسور نفربر و باربر
• دوربین مدار بسته
• راه پله اضطراری
• اینترنت وای فای
• فضای مخصوص بازی کودکان
• سالن اجتماعات
• سالن ورزشی و بازی
• شوتینگ زباله
• پارکینگ میهمان
• هلی پد

قیمت امتیاز برج 3 نزاجا (اردیبهشت ماه 1402)

قیمت امتیاز برج سوم نزاجا بنا به متراژ و رتبه و وضعیت عرضه و تقاضا در بازار متغیر است.

توجه : قیمت ها مربوط به دیماه 1401 میباشد که البته ممکن است بنا به وضعیت بازار عرضه و تقاضا با اندکی ضریب خطا همراه باشد . لذا لطفا به منظور کسب اطلاعات دقیق تر و قیمت به روز در صورت تصمیم گیری دقیق به معامله در این پروژه بهتر است با مشاورین املاک برلیان تماس حاصل فرمایید.

 امتیاز 93 متری برج سوم نزاجا 

(انتخاب واحد تمام شده و به صورت متری یا واحد مشخص خرید و فروش میشوند ! )  

امتیاز 110 متری برج سوم نزاجا 

(انتخاب واحد تمام شده و به صورت متری یا واحد مشخص خرید و فروش میشوند ! ) 

امتیاز 121 متری برج سوم نزاجا

(انتخاب واحد تمام شده و به صورت متری یا واحد مشخص خرید و فروش میشوند ! )

امتیاز 135 متری برج سوم نزاجا

(انتخاب واحد تمام شده و به صورت متری یا واحد مشخص خرید و فروش میشوند  ! )

قیمت انتخاب واحد شده در برج نارنج 1 تیرماه 1403

همانطور که میدانید پس از انتخاب واحد خرید و فروش به صورت متری انجام و بدهی فروشنده به تعاونی از ثمن کل قرارداد کسر میگردد.قیمت ها بنا به نزدیک شدن به سال جدید شمسی و همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه در حال افزایش است و از  تلورانس و یا نوسان بالایی برخوردار است.تیم بزرگ برلیان سعی کرده بنا به رصد بازار عرضه و تقاضا و آخرین قیمت های معامله شده در این پروژه ، حدود قیمتی را گردآوری کند تا به شما عزیزان به هنگام تصمیم گیری برای انجام مهم در حد توان کمک نماید.

قیمت آپارتمان 98 متری نارنج 1

از متری 55.000.000 الی 65.000.000 تومان

قیمت آپارتمان 121 متری نارنج 1 

از متری 57.000.000 الی 67.000.000 تومان

قیمت آپارتمان 141 متری نارنج 1

از متری 55.000.000 الی 65.000.000 تومان

قیمت آپارتمان 150 متری نارنج 1

از متری 56.000.000 الی 66.000.000 تومان

4.9/5 - (11 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس