برج های D
دسترسی سریع

برج های D پهنه B چیتگر

برج های پروانه ای که لقب برج های D پهنه B شهرک چیتگر می باشد از برترین سازه های ساختمانی منطقه 22 تهران هستند. اگر به فکر زندگی در برجی با امکانات مدرن و بسیار لوکس در قلب شهرک چیتگر هستید بی شک برج های پروانه ای یکی از بهترین گزینه هاییست که می توانید انتخاب کنید.

 این برج های لوکس و لاکچری از موقعیت مکانی بی نظیری برخوردارند و در کنار دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی که از جاذبه های مشهور تهران محسوب می شوند قرار دارند. منطقه 22 از لوکس ترین و معروف ترین مناطق تهران محسوب می شود.

برج های پروانه ای با قرارداشتن در یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 22 یعنی شهرک چیتگر در نزدیکی دریاچه مصنوعی چیتگر و درست در غرب مجتمع تجاری بزرگ ایران مال و فاصله بسیار کم آن با این مجتمع تجاری توانسته اند توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. این برج ها دارای چشم انداز ابدی به ایرانمال هستند و برای افرادی که از خرید از ایرانمال لذت میبرند انتخاب ایده آل و مناسبی است.

شهرک چیتگر امکانات رفاهی، فرهنگی و آموزشی مختلفی را در اختیار ساکنین قرار داده و یکی از جدیدترین و مدرن ترین شهرک های استان تهران میباشد. این شهرک از سه بخش ( سه پهنه ) تشکیل شده که عبارتند از پهنه A ( بوستان)، پهنه B یا سروستان و پهنه C که به نارنجستان نیز شناخته می شود. برج های پروانه ای در پهنه B ( سروستان ) واقع شده اند.

بلوک D پهنه B شهرک چیتگر دارای 16 برج می باشد که همگی 25 طبقه هستند و در هر طبقه 16 واحد وجود دارد. تاکنون 6 برج آن به اتمام رسیده و مابقی برج ها در حال ساخت می باشند. متراژ آپارتمان های آن بین 100 متر تا 386 متری ( پنت هاوس) متغیر است و از طراحی خاص و منحصربفردی برخوردارند. برج های پهنه سروستان از بالا منظره ای شبیه به پروانه را بوجود می آورند به طوری که 7 برج آن در یک بال و 9 برج هم در بال دیگر قرار دارند. به هر کدام از این بال ها ” سرو ” می گویند به همین دلیل نام این پهنه سروستان است.

سازنده برج پروانه ای کیست؟

برج های پروانه ای از بهترین و لوکس ترین برج های نزدیک دریاچه چیتگر هستند که توسط یکی از معتبرترین انبوه سازان بنام شرکت اندیشمندان مسکن ساز آرشام و زیر نظر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت می باشد که سازنده آن از رزومه بسیار درخشانی برخوردار است و پروژه های قابل ملاحظه ای نیز در کارنامه این شرکت به چشم می خورند که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برج تجاری مسکونی فلورا
  • 642 واحدی مهرشهر پرند
  • 720 واحدی مهر پردیس
  • 420 واحدی اقدام ملی قرچک
  • 800 واحدی قمر بنی هاشم مشهد
  • 312 واحدی شهید سپهبد قرنی
  • پروژه 260 واحدی قمر بنی هاشم دزفول

ساختار و امکانات برج های D پهنه B شهرک چیتگر

برج های D پهنه B واحدهایی لوکس با طراحی خاص و منحصربفرد دارند و از امکانات مختلفی برخوردار می باشند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لابی شیک و مجلل
  • سیستم شوتینگ زباله
  • سالن اجتماعات اختصاصی
  • سالن ورزشی
  • دوربین مدار بسته
  • نگهبانی
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  • سیستم اطفاء حریق

 

موقعیت مکانی پروژه برج های D پهنه B شهرک چیتگر

از نظر موقعیت مکانی و دسترسی این برج های لاکچری بسیار عالیست. برج های D پهنه B درست در نزدیکی بازار بزرگ و مشهوری چون ایرانمال قرار دارند که نه تنها جزو بزرگترین پروژه های تجاری ایران و خاورمیانه است بلکه جزو 5 مال برتر در کل جهان میباشد. بنابراین با خرید امتیاز برج های D پهنه B شهرک چیتگر براحتی می توانید به ایرانمال بروید و از فروشگاه ها و مراکز تفریحی و متنوع آن استفاده کنید و روزهای خوشی را با خانواده تان سپری کنید.

این برج ها در غرب ایرانمال واقع شده اند و فاصله بسیار کمی با آن دارند به طوری که ویو ابدی به ایرانمال خواهید داشت. قرارگیری آن بین دو شهر تهران و کرج باعث می شود تا براحتی بتوانید به هر دو شهر سفر کنید. دسترسی آسان به اتوبان شهید خرازی و نزدیکی به دریاچه مصنوعی و پارک جنگلی چیتگر نیز از دیگر امکانات رفاهی این برج هاست.

همچنین برج های پروانه ای دارای تمامی امکانات رفاهی مدرن و پیشرفته می باشند که باعث جلب رضایت ساکنان می شود. از دیگر ویژگی های این برج ها، قرارگیری در نزدیکی ایستگاه مترو و دسترسی آسان به امکانات حمل و نقل بین شهری است.

برج های D پهنه B مابین اتوبان شهید خرازی (اتوبان همت ) و اتوبان شهید همدانی ( اتوبان حکیم) قرار دارند علاوه بر این با بلوار ایران خودرو نیز فاصله چندانی ندارد. در سمت شمال آنها پارک هزار و یک شهر قرار دارد که از جاذبه های توریستی بسیار محبوب ایران است و یکی از بزرگترین شهربازی های ایران و خاورمیانه به شمار میرود.

مشخصات واحدهای برج D

واحدهای این برج ها بسیار متنوع هستند و در 9 تیپ با طراحی بسیار زیبا ارائه می شوند که عبارتند از :

150 متری – تیپ 1

172 متری – تیپ 2

159 متری – تیپ 3

125 متری – تیپ 4 و 6 و  9

184 متری – تیپ 5

125 متری – تیپ 6

168 متری – تیپ 7

178 متری – تیپ 8

هر تیپ دارای نقشه و ویوی متفاوتی است. بعنوان مثال نقشه 125 متری تیپ 4 با نقشه 125 متری تیپ 6 با بکدیگر متفاوت است و طراحی منحصربفردی دارند.

مشخصات فنی برج های D پهنه B

برای ساخت برجهای پهنه B شهرک چیتگر از اسکلت فلزی، سقف عرشه فولادی و اتصالات پیچ و مهره استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله دارد. علاوه بر این از نظر معماری نیز به شکل پروانه یا علامت بی نهایت ساخته شده اند که در نوع خود بی نظیر است.

قیمت و نحوه عقد قرارداد

کلیه واحدهای موجود در برج های D پهنه B شهرک چیتگر دارای سند مالکیت بوده و قابل انتقال به غیر می باشند. متراژ واحدهای موجود در برج های D از 100 متر استارت می خورد بنابراین خریداران می بایست حداقل دو سهم 50 متری را داشته باشند تا بتوانند این واحدها را انتخاب کنید.

گرچه برج های D پهنه B توسط ارتش در حال ساخت می باشد اما تمامی افراد ارتشی و غیرارتشی می توانند برای خرید واحدها اقدام کنند. قیمت این واحدها قطعی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه عقد قرارداد می توانید با مشاورین املاک ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس