پهنه B شهرک چیتگر

دسترسی سریع

پهنه B یا سروستان شهرک مسکونی چیتگر 

 پهنه B یا سروستان بزرگترین پهنه مسکونی در شهرک چیتگر میباشد که توجه سرمایه گذاران و خریداران املاک منطقه 22 را به خودش جلب کرده است.

با مطالعه این مقاله شما میتوانید اطلاعات خود در مورد پهنه سروستان را همانند یک متخصص امور املاک تکمیل کنید. 

این پهنه متشکل از ۱۵ بلوک بوده و علاوه بر برج الماس شیشه‌ای، چند برج دیگر با عناوین B، D، G و N نیز در این پهنه قرار دارند. فاصله پهنه B تا دریاچه چیتگر در حدود ۱۴۰۰ مترمربع است. متراژ‌های واحدهای مستقر در این پهنه از 85 مترمربع شروع شده و تا 360 مترمربع ادامه دارند. از چشم‌اندازهای واحدهای شمالی این مجموعه می‌توان به کوهستان و پارک هزار و یک شهر اشاره کرد که مناظری چشم‌نواز و دیدنی را برای ساکنان این واحدها فراهم کرده است.

موقیعت مکانی پهنه B یا سروستان

پهنه B ( پهنه سروستان ) در قسمت شمالی شهرک مسکونی چیتگر واقع شده است .

همچنین این پهنه واقع در غرب دریاچه چیتگر و جنب ایرانمال حدفاصل بلوار پژوهش و بلوار ایرانخودرو و مابین اتوبان های خرازی(همت) و همدانی(حکیم) واقع شده است واقع شده است.

دسترسی های پهنه B 

موقعیت مکانی این پهنه به شکلی است که دسترسی اسان و سریع به شاهراه های اصلی تهران برای ساکنین این پهنه فراهم کرده است.

دسترسی اسان به اتوبان های خرازی،همدانی،تهران-کرج،ازادراه تهران کرج و ازادراه تهران مرزن اباد چالوس دارد. 

 ایستگاه های مترو نزدیک به پهنه B 

ایستگاه مترو ورداورد و ایستگاه مترو ایرانخودرو 2 ایستگاه مترو فعال در خط 5 مترو تهران میباشد که فاصله کمی با شهرک مسکونی چیتگر دارد.

البته شهرک مسکونی چیتگر دارای ایستگاه مترو در خط 10 مترو تهران به نام شهرک چیتگر دارد که در دست ساخت میباشد. 

تعداد برج های پهنه B شهرک چیتگر 

پهنه B شهرک مسکونی چیتگر مجموعا دارای 15 برج مسکونی میباشد که در ادامه این مطلب به ان میپردازیم.  

سازه برج های پهنه B  

استفاده ازعرشه فولادی در اسکلت های بتنی برج های N  و سازه ی اسکلت فلزی پیچ و مهره در دیگر بلوک ها باعث استحکام در برابر زلزله میباشد.

همچنین استفاده از عایق ضد حریق پاچشی و استفاده از دیوار های عایق در برابر حریق این شهرک مسکونی را به محیطی امن در برابر مخاطرات طبیعی ایمن کرده اند.

معماری پهنه B شهرک مسکونی چیتگر 

پهنه B شهرک مسکونی چیتگر یکی از خاص ترین معماری های منطقه 22 میباشد.

که دارای 7 بلوک در ضلع شمالی و 8 بلوک در ضلع جنوبی میباشد که به صورت موازی یکدیگر در حال ساخت میباشد.

طراحی بلوک های این پهنه  به صورت پروانه ای و هلالی شکل بوده که این امر باعث شده تمامی واحدهای پهنه دارای چشم اندازی زیبا با نورگیری عالی میباشد.

تمامی بلوک های پهنه به صورت یک برج دوقلو ساخته میشود که شامل 2 بال شرقی و غربی میشود. 

امکانات پهنه B در شهرک چیتگر

وجود امکانات گرمایشی و سرمایشی به صورت مرکزی باعث شده تا دیگر ساکنان از نظر سیستم‌های تهویه با مشکلی مواجه نشوند. ضمن اینکه کلیه برج‌های این پهنه به صورت بالگردنشین طراحی شده و در صورت نیاز بهره‌گرفتن از امداد هوایی وجود خواهد داشت. از دیگر امکانات واحدهای مستقر در این پهنه می‌توان به پنجر‌ه‌های UPVC، درب‌های ضد سرقت، سیستم شوتینگ زباله، ماهواره، سیستم اطفاء حریق، اعلام حریق و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. 

امکانات رفاهی پهنهB  

شهرک مسکونی چیتگر یکی از بزرگترین شهرک های مسکونی در منطقه 22 میباشد که همانطور که انتظار میرود بنیاد تعاون ارتش برای برج های مسکونی پهنه B  امکانات رفاهی کاملی برای اسایش و ارامش ساکنین در نظر گرفته است.

وجود واحد های تجاری در طبقه همکف هر بلوک برای تامین مایحتاج روزمره مانند سوپرمارکت،نانوایی،داروخانه ، همچنین وجود مدرسه در تمامی مقاطع تحصیلی،اموزشگاه،درمانگاه و مجموعه ورزشی چند منظوره در این شهرک در نظر گرفته شده است.

فضای وسیع برای پارکینگ مهمان با نگهبانی 24 ساعته برای هر بلوک مسکونی،اختصاص 40 متر مربع سرانه فضای سبز به ازای هر واحد مسکونی این امکان را برای اعضا فراهم کرده است که بدون ورود وسایل نقلیه محیطی امن را برای بازی کودکان و پیاده روی ساکنین فراهم کرده است.

 

سازنده پهنه B  

اراضی شهرک مسکونی چیتگر متعلق به بنیاد تعاون ارتش میباشد که هدف از ساخت و احداث برج های مسکونی پهنه شهرک مسکونی چیتگر خانه دار کردن کارمندان و اعضا ارتشی خود میباشد.

بنیاد تعاون ارتش جهت ساخت پروژه مسکونی چیتگر با شرکت عمران ابشار اسپادانا قرارداد مشارکت بسته است و شرکت عمران ابشار اسپادانا طبق قرارداد مشارکت خود موظف به ساخت و تکمیل پهنه B شهرک مسکونی چیتگر میباشد که طی زمان مشخص شده در قرارداد میبایست تکمیل و تحویل اعضا دهد.

شرکت عمران ابشار اسپادانا با شرکت های پیمانکاری گرید 1 همکاری میکند که میتوان به شرکت های ساختمانی صحا سازه و نبردپی اشاره کرد.

نحوه خرید و فروش 

در ابتدا میبایست در دفتر املاک برلیان حضور به هم برسانید تا مبایعه نامه بین خریدار و فروشنده تنظیم شود و به پیوست شرایط و نحوه پرداخت و زمان نقل و انتقال مالکیت در آن مشخص گردد.سپس در تاریخ مقرر ضمن استعلام در دفتر بتاجا اقدام به نقل و انتقال مالکیت مینماییم.

نکات مهم به هنگام خرید و فروش در پهنه بی

با توجه به اینکه واحدهای بلوک D و N در حال ساخت بوده خرید این واحدها برای خریداران و سرمایه‌گذاران بسیار راحت و آسان است. البته مبنای خرید و فروش و قیمت‌گذاری این واحدها به صورت متراژی انجام می‌شود. خریداران برج‌های فوق در پهنه B شهرک چیتگر لازم است بعد از انتخاب واحد موردنظر خود تمامی مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنند. مراحل بعدی نیز همانند هزینه‌های انباری، پارکینگ و ضریب طبقات بعد از تحویل واحد مورد نظر انجام خواهد گرفت. 

در صورت بروز هرگونه تاخیر در ارائه واحدهای D و N ضرر و زیان مربوطه محاسبه شده و به خریداران عزیز پرداخت می‌شود. مشخص بودن طبقه متراژ و واحد از جمله مزایای پیش‌خرید واحدها در این پروژه محسوب می‌شود. متفاوت بودن واحدهای پهنه B از نظر متراژ، تیپ و نقشه‌ها باعث شده تا این پروژه جزو بهترین پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران معرفی شود.

برلیان ، متخصص خرید و فروش املاک پهنه B
5/5 - (9 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس