برج های A شهرک خرازی
دسترسی سریع

برج های A شهرک خرازی

سرمایه گذاری روی پروژه برج های A شهرک خرازی را می توان یک تیر و چند نشان دانست. به خصوص که این برج ها در منطقه توریستی چیتگر قرار دارند. بنابراین، سودآوری بالایی را برایتان رقم خواهند زد.

با توجه به اینکه تجربه ثابت کرده سرمایه گذاری روی پروژه های چیتگر در کمترین زمان سوددهی فوق العاده بالایی را به همراه داشته است. می توان سرمایه گذاری روی خرید واحدهای این برج را کم ریسک ترین و بهترین نوع سرمایه گذاری روی ملک دانست.

با توجه به آینده درخشان سرمایه گذاری روی این پروژه، در این مقاله قصد داریم شما را با این پروژه بیشتر آشنا سازیم.

موقعیت مکانی برج های A شهرک خرازی

این پروژه در زمینی 38 هکتاری احداث شده که در انتهای منطقه 22 و مابین تقاطع اتوبان حکیم و اتوبان شهید همت و بر بلوار اردستانی قرار دارد. برج های A شهرک خرازی در غرب بازار بزرگ ایرانمال واقع شده اند. همچنین به شهربازی هزار و یک شهر، باغ ملی گیاه شناسی و دریاچه چیتگر نیز بسیار نزدیک می باشند. به همین دلیل از موقعیت مکانی عالی برخوردار می باشند.

با سکونت در این برج ها می توانید به راحتی به بام لند و آبشار تهران دسترسی داشته باشید. همچنین آتی شهر نیز د مجاورت این پروژه قرار دارد. فاصله بسیار کم بلوک ها با اتوبان شهید همت و حکیم نیز از دیگر مزایای سکونت در این مکان می باشد که باعث سهولت تردد شما خواهد شد.

بعلاوه، ایستگاه مترو وردآورد نیز تنها 500 متر با پروژه فاصله دارد. در نتیجه، به راحتی می توانید در کمترین زمان از هر نقطه تهران از این پروژه بازدید نمایید.

طراح و سازنده این پروژه کیست؟

این پروژه متعلق به سپاه می باشد اما به این دلیل که پروژه برج های A شهرک خرازی یکی از بزرگترین پروژه های منطقه 22 چیتگر است تعاونی سپاه بخش های مختلف این پروژه را به تعاونی های مختلفی واگذار کرده است.

برج های A شامل 16 بلوک می باشند که از این تعداد مجری ساخت بلوک های A1 و A2  تعاونی مسکن مهر هوا فضا می باشد.

بلوک های A3 و A4 توسط تعاونی آماد دو کوهه و A5، A6، A11 و A12 نیز توسط نیروی زمینی سپاه در حال ساخت می باشند.

مجری ساخت بلوک های A7، A8، A9، A10، A13 و A14 تعاونی مسکن مهر رزمندگان است. همچنین بلوک های A15 و A16 نیز مربوط به پارس کاشانه ( تعاونی سپاه لشکر 27 ) می باشد.

امکانات  برج های A شهرک خرازی

  • پارکینگ اختصاصی
  • سیستم شوتینگ زباله
  • انباری اختصاصی برای هر واحد
  • سالن اجتماعات بزرگ و چند منظوره
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • سالن ورزشی
  • دارای چیلر مرکزی

تعداد واحدها و متراژ آنها

 

برج های A شهرک خرازی مسطیل شکل می باشند و هر کدام از 16 بلوک آن 29 طبقه دارد. 25 طبقه آن مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و یک طبقه به لابی اختصاص داده شده است. تعداد واحدهای موجود در هر طبقه نیز 6 واحد می باشد. در مجموع 150 واحد در هر بلوک وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های پروژه برج های A شهرک خرازی داشتن واحدهایی با متراژهای مختلف است. که باعث شده با هر بودجه ای بتوان روی این پروژه سرمایه گذاری کرد. بعلاوه پلان ها و نقشه های واحدها نیز بسیار حرفه ای طراحی شده است.

به طور کلی متراژ واحدهای موجود در هر طبقه به صورت زیر می باشد:

واحد اول: 127 متری

متراژ واحد دوم: 104 متری

واحد سوم: 128 متری

متراژ واحد چهارم: 115 متر

واحد پنجم: 110 متر

و متراژ واحد ششم: 128 متر

این متراژها مربوط به واحدهای کلیه طبقات می باشد. اما واحدهای موجود در هر بلوک از نظر ویو (چشم انداز) و نقشه با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال، واحدهای بلوک A1، A2، A3 و A4 دارای چشم انداز زیبا و هیجان انگیزی به مجتمع تفریحی هزار و یک شهر می باشند  زیرا از نظر موقعیت مکانی در کنار هم قرار دارند. اما چشم انداز واحدهای بلوک A5 و A6 با چشم انداز 4 بلوک اول متفاوت است و از نظر نوع نقشه نیز معکوس می باشند.

شرایط پیش فروش و خرید

خرید و فروش واحدهای این پروژه به هم به صورت امتیازی و هم به صورت متری قابل انجام است. با توجه به اینکه تعاونی های مسکن مختلفی وظیفه ساخت این پروژه را بر عهده دارند شرایط پیش فروش در منطقه 22 شهرک خرازی یا فروش هر کدام از واحدها ممکن است با هم متفاوت باشد. تمامی نقل و انتقالات در دفترخانه رسمی انجام می شود.  به همین دلیل بهتر است جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه برج های A شهرک خرازی با مشاورین املاک ما تماس حاصل فرمایید. تا علاوه بر استعلام قیمت از سایر شرایط پیش فروش این واحدها نیز مطلع شوید.

همچنین در نظر داشته باشید که قیمت خرید برج های A شهرک خرازی در آینده افزایش خواهد یافت بنابراین، اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری است.

5/5 - (4 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس