پهنه C شهرک چیتگر

دسترسی سریع

پهنه C یا نارنجستان شهرک چیتگر

پهنه C یا پهنه نارنجستان  واقع درمرکز شهرک چیتگر که متشکل از 8 برج مسکونی 30 و 40 طبقه می باشد.چهار تعاونی زیر مجموعه بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت این 8 برج پهنه سی میباشند.با ما همراه باشید تا تمام و کمال این پهنه را بشناسید.

املاک برلیان متخصص خرید و فروش املاک در پهنه C شهرک چیتگر

پهنه C شهرک چیتگر دارای 8 برج با نام های نارنج 1 الی 8 میباشد.

موقعیت مکانی پهنه C یا پهنه نارنجستان

پهنه C ( پهنه نارنجستان ) واقع در بلوار پژوهش ، فی مابین اتوبان همت و حکیم ، شمال باغ گیاه شناسی و جنگل چیتگر میباشد. که دسترسی های آن به اتوبان ها و حمل و نقل عمومی را بسیار آسان کرده است.

دسترسی های پهنه C

موقعیت مکانی این پهنه به شکلی است که دسترسی اسان و سریع به شاهراه های اصلی تهران برای ساکنین این پهنه فراهم کرده است.

دسترسی اسان به اتوبان های خرازی،همدانی،تهران-کرج،ازادراه تهران کرج و ازادراه تهران مرزن اباد چالوس دارد. 

 ایستگاه های مترو نزدیک 

ایستگاه مترو ورداورد و ایستگاه مترو ایرانخودرو 2 ایستگاه مترو فعال در خط 5 مترو تهران میباشد که فاصله کمی با شهرک مسکونی چیتگر دارد.

البته شهرک مسکونی چیتگر دارای ایستگاه مترو نزدیک در خط 10 مترو تهران به نام ایرانمال دارد که در دست ساخت میباشد. 

تعداد برج های پهنه C

همانطور که گفته شد ، این پهنه دارای 8 برج میباشد که از این تعداد ، 4 برج متعلق به نزاجا ، 2 برج پدافند هوایی ، 1 برج نداجا و 1 برج نهاجا است.

سازه برج ها

سازه برج های پهنه سی غالبا اسکلت فلزی پیچ و مهره و سقف عرشه فولادی میباشد.

همچنین نظر به مرتفع بودن این برج ها ، حساسیتی خاص در طراحی سازه و اجرای آن همیشه دخیل امر بوده است.

 

معماری پهنه C شهرک مسکونی چیتگر 

معماری و نمای برج های پهنه سی در هر یک از تعاونی مسکن های سازنده متفاوت است ولی همگی از معماری روز دنیا در طراحی و معماری بهره برده اند به طوری که سبک معماری این برج ها را در جایی نمیتوانید پیدا کنید !

دسترسی های پهنه C شهرک چیتگر به مراکز تفریحی

بنا به اینکه این پهنه از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای امتیاز ویژه میباشد ، دسترسی های منحصر به فردی نیز به مراکز تفریحی / توریستی / تجاری / گردشگری دارد.

فاصله و ویو  پهنه C به ایرانمال

این پهنه در جنوبغرب ایرانمال قرار گرفته است به طوریکه حدودا فاصله هوایی کمتر از 500 متر از هم دارند.لذا احتمالا در آینده امکان تردد و عبور و مرور به ایرانمال از داخل شهرک برای ساکنین پهنه نارنجستان محیا شود.همچنین برخی آپارتمان های شمالی اللخصوص شمالشرقی این برج ها دارای چشم انداز به آبنمای موزیکال ایرانمال ، گاها بدون مشرف و ابدی هستند.

هزار و یک شهر و پهنه نارنجستان

پهنه C شهرک چیتگر از شمال به شهربازی هزار و یک شهر  مشرف است به طوریکه میتوان پیاده فاصله بین این پهنه تا شهر بازی هزار و یک شهر را در کمتر از 5 دقیقه پیمود.همچنین از فی مابین برجهای پهنه B در ضلع شمال این پهنه ، میتوان به هزار و یک شهر چشم انداز داشت.

فاصله و چشم انداز به دریاچه چیتگر

گمان میرود این پهنه فاصله ای کمتر از 1500 متر نسبت به ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس را دارد به طوریکه میتوان پیاده در کمتر از 10 دقیقه این فاصله را پیمود.همچنین در طبقات بالای آپارتمان های شرقی و شمالشرقی و جنوبشرقی برخی از برج های پهنه سی دارای چشم انداز به سمت دریاچه هستند.

بلوار چهار باغ در جوار پهنه نارنجستان

پهنه C در ضلع جنوب بلوار چهارباغ شهرک چیتگر واقع شده به طوری که در آینده میتوان از طریق همین بلوار مستقیم به ایرانمال یا دریاچه یا مترو رفت.همچنین طراحی منحصر به فرد این بلوار تجاری در قلب شهرک چیتگر و  نوع خاص پوشش گیاهی به کار رفته در این مرکز تجاری عظیم باعث شده آپارتمان های شمالی پهنه نارنجستان ویو خاصی در آینده داشته باشند.

پارک جنگلی و باغ گیاه شناسی در چند قدمی پهنه C

این پهنه در شمال اتوبان حکیم قرار دارد و باغ گیاه شناسی ملی ایران و جنگل چیتگر در جنوب حکیم.میتوان این حد فاصل را در کمتر از 5 دقیقه پیاده پیمود.همچنین آپارتمان های جنوبی در جهات مختلف شرق یا غرب مخصوصا در طبقات بالا از چشم انداز خوبی برخوردارند.

تعاونی های سازنده

ارتش با همکاری ۴ تعاونی معتبر خود از جمله تعاونی های مسکن پدافند، نیروی هوایی، تعاونی نیروی زمینی و نیروی دریایی مشغول ساخت واحدها در هشت برج مستقر در پروژه پهنه C شهرک چیتگر است. این تعاونی‌ها از برترین و با سابقه‌ترین تعاونی‌ها در منطقه ۲۲ شهرداری تهران محسوب می‌شوند. در ادامه روند فعالیت هر یک از تعاونی‌های فوق را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
 

تعاونی مسکن پدافند هوایی

این تعاونی در حال حاضر به ساخت و تکمیل واحدها در برج‌های C و H می‌پردازد. برج‌های فوق در بخش غربی شهرک چیتگر واقع شده‌اند که نزدیک به بلوار پژوهش هستند. برهمین اساس از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار هستند. متراژ واحدها از ۷۵ مترمربع شروع شده و تا ۱۹۰ مترمربع ادامه دارد. همچنین تقریباً ۱۸۰۰ مترمربع نیز از فضای برج به منظور امور تجاری در نظر گرفته شده است. 
 

 تعاونی مسکن نیروی زمینی 

این تعاونی نیز تکمیل کردن چهار برج چهل طبقه که به صورت استوانه‌ای هستند را در پروژه پهنه C شهرک چیتگر برعهده دارد. برج‌های فوق از ویوی فوق‌العاده زیبایی به کلیه مراکز تجاری و تفریحی در این منطقه برخوردار هستند. همچنین دسترسی این برج‌ها که به برج‌های نارنج نیز معروف هستند به مناطق مختلف تهران از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

تعاونی مسکن نیروی هوایی 

این تعاونی از منظم‌ترین و خوشنام‌ترین تعاونی‌ها در شهرک چیتگر محسوب می‌شود که ساخت و تکمیل برج H2 را بر عهده گرفته است. موقعیت مکانی این برج از مهم‌ترین مزایای پروژه بوده، چرا که در جنوبی‌ترین بخش از پهنه C چیتگر قرار دارد. بر این اساس واحدهای مستقر در آن چشم‌انداز ابدی به باغ ملی گیاه‌شناسی داشته که یک ویو بسیار عالی و بی‌نظیر را برای ساکنان برج دربردارد. سرمایه‌گذاری واحدهای پروژه H2 به دلیل اینکه از دفترچه مالکیت برخوردار بوده و نقل و انتقال به صورت آزاد در دفتر تعاونی صورت می‌گیرد، بسیار جذاب است.
 

 تعاونی نیروی دریایی 

برج‌های دوقلوی مرجان نیز از برج‌های در دست احداث توسط تعاونی نیروی دریایی به شمار می‌آیند که از خاص‌ترین و لوکس‌ترین برج‌ها در این شهرک هستند. واحدهای مستقر در این برج ‌ها در متراژهای ۸۰ متری، ۱۰۵ متری، ۱۲۰ متری،۱۳۰ متری و ۱۵۰ متری به صورت یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه ساخته شده‌اند.
 

نحوه خرید و فروش در پهنه C

در ابتدا خریدار و فروشنده میبایست در دفتر املاک برلیان حضور به هم برسانند تا مبایعه نامه فی مابین آنها  تنظیم شود و به پیوست شرایط و نحوه پرداخت و زمان نقل و انتقال مالکیت در آن مشخص گردد.سپس در تاریخ مقرر ضمن استعلام در دفتر تعاونی مسکن مربوطه ،  اقدام به نقل و انتقال مالکیت و تسویه حساب مالی مینماییم.

برلیان ، مشاور املاک در پهنه C منطقه 22 چیتگر

5/5 - (24 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس