بهترین محله های منطقه 22 چیتگر

یکی از مناطق خوب تهران برای سرمایه گذاری و خرید ملک منطقه ۲۲ شهر تهران است که در مجاورت رشته‌ کوه‌های البرز قرار دارد. این منطقه به یکی از خوش آب و هوا‌ترین مناطق ۲۲گانه شهر تهران تبدیل شده است و به دلیل فاصله‌ای که از مرکز شهر دارد ترافیک بسیار کمی هم دارد. برج‌های زیادی در این منطقه ساخته شده است و اگر شما هم دوست دارید با بهترین محله های منطقه 22 چیتگر برای سرمایه گذاری یا خرید ملک آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

بهترین محله های منطقه ۲۲ تهران کدامند؟

۶ محله‌ در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد که شامل شهرک راه آهن، چیتگر، شهرک شهید باقری، شهرک امید دژبان و شهرک دهکده المپیک است. اگر به دنبال بهترین محله های منطقه ۲۲ تهران هستید باید بگوییم که از نظر نویسنده شهرک چیتگر بهترین محله در منطقه ۲۲ تهران است و ساختمان‌ها و برج‌های لوکس زیادی هم در این منطقه ساخته شده است.

اما افراد زیادی هم سایر محله‌های منطقه ۲۲ را به عنوان بهترین محله های منطقه 22 انتخاب می‌کنند. از این رو به طور خلاصه به معرفی این محله‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با شهرک راه آهن

شهرک راه آهن که نام دیگر آن شهرک گلستان است در نزدیکی بخش شمالی پارک جنگلی چیتگر و در سمت شمال غرب تهران واقع شده است. تعداد خانه‌های ویلایی در این منطقه زیاد است و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. افراد بازنشسته و کسانی که تمایل به خرید خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار را دارند به این شهرک مراجعه می‌کنند.

آشنایی با شهرک شهید باقری

یکی دیگر از محله‌های نسبتا قدیمی در منطقه ۲۲ شهرک شهید باقری نام دارد که حدود ۱۳ سال پیش ساخته شده است. بیشتر ساکنان این شهرک را بازنشسته‌های ارتش و نیروهای مسلح تشکیل می‌دهند.

معرفی شهرک چیتگر | بهترین محله های منطقه ۲۲ تهران

شهرک چیتگر که به بزرگترین و اصلی‌ترین بخش منطقه ۲۲ تبدیل شده است از بهترین محله های منطقه ۲۲ چیتگر است که برای سکونت یا سرمایه‌گذاری گزینه بسیار مطلوبی است. در این منطقه ساختمان‌های معروف زیادی وجود دارد که از این میان می‌توان به برج‌های صیاد شیرازی، نگین، بیمه، چیتگر، سروناز و امین اشاره کرد. خانه‌های ساخته شده در این محله اغلب نوساز هستند و از متریال خوبی هم در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

محله بلوار اردستانی

محله بلوار اردستانی که در غرب ایرانمال قرار دارد از جمله بهترین محله های منطقه 22 علی الخصوص از لحاظ پارامتر متغیر اقتصادی بودن محله است.این محله اخیرا مقصد بزرگی برای سرمایه گذاران ملکی شده چرا که میتوانند آپارتمان کلید نخورده در شهرک خرازی بخرند یا حتی در پروژه های به اصطلاح روی خاک مثل پروژه بقیه الله 5 یا ونوس هوملند سرمایه گذاری کنند.

محله بلوار کوهک

اگر به دنبال پرطرفدارترین بخش این محله هستید باید به بلوار کوهک بروید. در این بلوار مجتمع معروف طوبی قرار دارد و ایستگاه مترو چیتگر نیز در همین محدوده قرار دارد. بسیاری از شهرک‌های مدرن و ساختمان‌های لوکس در بخش غربی دریاچه چیتگر ساخته‌ شده‌اند و خرید این واحدها فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

شهرک امید دژبان

تعاونی مسکن دژبان ارتش این شهرک را ساخته است و حدود ۸۵۰ واحد در این شهرک وجود دارد. بلوک‌های این شهرک ۴ طبقه است و شامل ۲۸ بلوک می‌شود. واحدهای این بلوک‌ها دارای متراژی بین ۷۵ تا ۱۳۰ متر هستند و به صورت واحدهای ۲ خوابه و ۳ خوابه به فروش می‌رسند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم مطالبی را برای انتخاب بهترین محله های منطقه 22 چیتگر با شما مقاله ای مختصر در میان بگذاریم. اگر شما علاقه‌مند به زندگی در خانه‌های ویلایی هستید شهرک گلستان برای شما مناسب است و اگر دوست دارید در برج‌های شیک و لوکس زندگی کنید بهتر است سری به محله کوهک بزنید. در هر صورت فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ محدود هستند و شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود از این فرصت استفاده کنید.

برلیان ، مشاور املاک منطقه 22 چیتگر

4.6/5 - (10 امتیاز)
خانهواتساپپیامکتماس